יום שני, 26 בנובמבר 2018

Strong / קיילי סקוט






Image result for strong kylie scottהסופרת קיילי סקוט, שהכניסה לחיינו את להקת סטייג' דייב ההורסת (דייויד, מל, ג'ימי ובן) הוציאה נובלה חדשה שמספרת על מרתה (אחותה של בן מהספר הרביעי והאקסית של דיוויד מהספר הראשון) ועל שומר הראש של הלהקה סאם.

מכיוון שאהבתי מאד את הסדרה ואת הלהקה, חיכיתי ליציאת הנובלה הזו (120 עמודים) והנחתי שיהיה ממש כיף להתעדכן בחייהם של להקת הרוק השווה.

לצערי, הנובלה די איכזבה אותי. מתחילת הספר, הרגשתי בלאגן , חוסר ארגון , עלילה דחוסה מדי ומאולצת וכמו שקורה ברוב הנובלות - רצון להספיק סיפור שלם במספר עמודים קצר.

אמנם מרתה וסאם מכירים כבר עשור אז מערכת היחסים ביניהם הייתה אמורה להתקדם בקצב מהיר , אך בכל זאת זה עדיין הרגיש מהר מדי, פזיז ומאולץ מאד.

הסופרת הדגישה שוב ושוב את מערכת היחסים הקודמת של מרתה עם דיוויד ואת היותה אדם לא נעים ולא נחמד. אמנם היא השתנתה והתמתנה בספר הזה אך לא הרגשתי שהיה מספיק רקע עליה בספרים הקודמים על מנת להבין ולהתחבר לדמותה.

בנוסף, הסופרת ניסתה לעשות יותר מדי ושילבה המון קווי עלילה בספר קצר.
זה הרגיש כאילו היא רצתה לדחוס את כל הלהקה כולל הנשים והילדים לספר אחד קצרצר ולרצות את המעריצים שחיכו לשמוע עוד משאר הדמויות.

אמנם היו מספר קטעים מצחיקים בספר (בעיקר בזכות מל ההורס) אך הוא בעיקר הרגיש כבלאגן אחד גדול.

לסיכום, מי שמתגעגעת ללהקה תהנה מהספר אך הוא בהחלט לא חובה.

3 כוכבים


Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...