יום רביעי, 21 בפברואר 2018

Let's get textual / Teagan Hunter

★★★★★
אם אתן מחפשות ספר לא שגרתי, מלא ברגעים מצחיקים בטירוף וכימיה נהדרת בין הדמויות, אז זה לגמרי הספר בשבילכן.
הספר הזה היה אחד הספרים שהכי נהניתי מהם בזמן האחרון.
אין לי מילה רעה להגיד עליו, שזה כל כך נדיר אצלי ופשוט נהניתי מכל מילה, פסיק, התכתבות ודיאלוג עד סוף האפילוג (!).

הספר נקרא בשפת המקור אנגלית (לא תורגם לעברית אבל אני מחזיקה אצבעות שכן) והוא יחיד ועומד בפני עצמו.
בתחילת פברואר 18 יצא ספר נוסף על חברתה של הדמות הראשית הנשית – זואי, שמבחינתי היה הרבה פחות טוב.

מערכת היחסים המקסימה בין זאק ודיליה, הדמויות הראשיות שלנו, מתחיל בעצם מטעות במספר. זאק מסמס לדיליה שעת פגישה כי הוא חושב שהיא אחת הלקוחות שלו, דיליה עונה לו לאחר שהיא חושבת שהוא אחיה ולאחר שיחת טלפון מביכה ביניהם הם מבינים שיש להם טעות במספר.
לאחר הפדיחה הקטנה הזו, מתחילה ביניהם תחלופת סמסים מצחיקה, שנונה ופשוט הורסת. לאט לאט הם מבינים שהם לא מסוגלים להפסיק לסמס אחד לשנייה למרות חוסר ההכרות האישי ביניהם. הניצוץ שנדלק בין שניהם מועבר בצורה כ"כ מוחשית ויפה ונהניתי מכל רגע בספר הזה.

הספר כתוב מנקודת מבט נשית בלבד. דבר שמבחינתי היה מרענן לאחר קריאת כמה ספרים משתי נקודות מבט.
זאק , הדמות הגברית הראשית, הוא גבר ישיר, אמיתי וכנה ולכן לא הרגשתי חוסר שלא קיבלתי את הצד שלו. הוא שיקף במעשים שלו כלפי דיליה איך הוא מרגיש כלפיה וזה הספיק לי.
בגלל מהות הספר, כמעט כל השליש הראשון הוא סמסים בינו ובין דיליה למעט רגעים שבהם דיליה והשותפה המגניבה שלה זואי משוחחות. אני נהניתי מזה מאד, אבל חשוב לי לציין שבהמשך מן הסתם זה מתפתח לדיאלוגים "אמיתיים" ביניהם ששומרים על ההומור הנפלא של הספר.

בניגוד לרוב הספרים, שם אנו מקבלים ישירות את כל הנתונים היבשים על הדמויות (היכן הם עובדים, משפחה וכו'), כאן, מכיוון שהייתה מסתוריות בין זאק ודיליה, גם הקוראים היו בסוג של אפילה.
עד לרגע בו הם נפגשו וסיפרו אחד לשנייה מה הם עושים בחיים, לא ידעתי זאת וזה תרם להרגשה שלי יחד איתם. מסיבה זו, החלטתי לתת לכן לגלות את זה לבד גם כן במהלך הקריאה J
מה שכן חשוב לספר ונאמר כבר מההתחלה הוא שזאק הוא אחד החנונים המתוקים ביותר שקראתי עליהם. הוא מסוג החנונים החתיכים, השנונים והמצחיקים האלה וזורק לדיליה הערות כ"כ מתוקות ויורמיות במהות שלהן שאי אפשר לא להתאהב בו מההתחלה.

Zach glances down at his underwear and hangs his head. “Why did I have to wear this pair today? Why?” “What? I think they’re hot.” “You think my Harry Potter underwear are hot?” I nod. “You are my dream girl.”

דיליה מצליחה (טרם הפגישה שלהם!) לגרום לזאק לקנות גור של עז ולקרוא לו מרשמלו. לבנות שקראו ממזר שחצן, אני מניחה שזה מזכיר נשכחות. מרשמלו (או מרשי כפי שדיליה הייתה קוראת לו) הוא אחת האתנחתות הקומיות המצויינות ומספק כמה רגעי LOL בלתי נשכחים במהלך הספר.

“There’s a goat waiting for us in the car…” Zach groans. “He’s such a little cockblocker.”

לדיליה בעצמה גם לא חסר והיא הייתה דמות נהדרת, עגולה ושנונה.
אהבתי את הרגש שיצא ממנה, את היותה אמיתית וכנה ובדומה לזאק, פשוט נתנה לעצמה להיות מי שהיא מבלי לחשוב על האם אחרים שופטים אותה או לייחס להם חשיבות.

“So you’re telling me this will be the best milkshake I’ve ever had? Is there a lady boner in my future?” Zach shakes his head. “Don’t say lady boner. It’s weird.”“Clit-on?”“No. No, that is way worse.”“Lady stiffy?”“Keep trying.”“Moist.” He shudders. “Aaand you’re officially the worst person ever.”

כפי שציינתי קודם, הדבר שהכי בלט בספר הזה היה הפינג פונג המעולה והדיאלוגים המצחיקים, הכנים והמיוחדים בין זאק לדיליה.
לא זוכרת מתי לאחרונה קראתי ספר שהיה כל כך מלא בקסם בין שתי הדמויות הראשיות.
הוא ודיליה היו פשוט מושלמים אחד לשנייה אבל לא בצורה קיטשית ומתוקה מדי. הסופרת הצליחה להעביר לקוראים את המהות של שתי הדמויות הנפלאות האלה וליצור ביניהם מערכת יחסים מהממת, אותנטית, מצחיקה ומתוקה בטירוף.

הסמסים שלהם אחד לשנייה והדייטים הלא שגרתיים שלהם גרמו לי להתאהב בהם, לצחוק, להתרגש ואפילו להזיל דמעה.
Me (Delia): Did you jerk off after our date last night?
Zach: Holy shit. That is THE LAST thing I thought you would ask me. You have balls, woman.
Me: That’s not you answering the question.
Zach: Will you hold my answer against me?
Me: No
Zach: Promise?
Me: Of course.
Zach: Then…yes, I did.
Me: HAHAHAH

דבר נוסף שמאד בלט בספר הוא כמה מציאותי הוא היה. החל מזה שדיליה מתלבטת ביחד איתנו לגבי שיחה ופגישה עם בחור שהיא בקושי מכירה והמשיך בכך שסצנת הסקס ביניהם הייתה אחת האותנטיות והאמינות שקראתי מבלי לגרוע ברמת הלוהטות שלה.

לסיכום, 5 כוכבים מנצנצים. לא מצאתי בספר הזה פגם אחד (!!!) ופשוט לא יכולתי להפסיק לקרוא אותו ולצחוק ביחד עם הדמויות!



תגובה 1:

  1. ביג לייק על הסקירה המדהימה והמפתה הזו.
    קדימה ..מתחילה 😍

    השבמחק

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...