יום שני, 9 בספטמבר 2019

Lost in the affair / E.K. Blair



ז'אנר: דרמה רומנטית
חלק מסדרה: לא, יחיד.
קיים בעברית: לא






וואו, זוהי אחת הפעמים הראשונות שקשה לי להעביר מה הרגשתי כלפי ספר. זוהי הייתה רכבת הרים, מסע מטורף ואחד הספרים הכי שנויים במחלוקת שאי פעם קראתי.
הספר הזה יצא בשנת 2016 והוא מבוסס על סיפור אמיתי של סופרת רומנטית מהז'אנר (שאנו לא יודעים מי היא).
הסופרת הזו ביקשה מאי.קיי בלייר לכתוב את סיפורה ובעקבותיו נולד הספר הזה.
במהלך הקריאה, בכל פעם שנזכרתי שהספר מבוסס על סיפור אמיתי, הייתי מופתעת מחדש והאמת, שאם לא הייתי יודעת זאת, היה לי קשה להאמין לו בעצמי.

ויקטוריה, טורי, סופרת רומנטית מצליחה, נשואה לבעלה לונדון מזה 13 שנים ולשניים יש שתי ילדות.
כבר מתחילת הספר, אנו מקבלים רמזים על כך שטורי לא כל כך מרוצה בנישואין שלה. היא אוהבת את בעלה מאד אך מרגישה זנוחה, לא אטרקטיבית בעיניו ותקועה בשגרה של חייה.
היא רואה את עולם הספרות והכתיבה שלה כפנטזיה, כבריחה, דבר שקוראות הז'אנר הזה יוכלו להתחבר אליו מאד.

על מנת לבצע מחקר ולנסות לגייס רעיונות לספר חדש, טורי פותחת חשבון באתר שמפגיש אנשים עם פטישים מיניים שונים. היא מתחילה לדבר עם בחור בשם אלק הגדול ממנה בתשע שנים ושהפטיש המרכזי שלו הוא צפייה בזוגות אחרים מקיימים יחסי מין וכשאנשים צופים בו.
טורי מגלה בו עניין ועולם חדש ומסקרן שהיא לא מכירה ומתחילה לדבר איתו יותר ויותר עד הפיצוץ הבלתי נמנע.

בין טורי ואלק מתפתח רומן סוער, לוהט ומלא ברגשות מטורפים. הסצנות המיניות שלהם היו מהנועזות שקראתי ובהחלט היה ניתן להרגיש את הכימיה ששרפה את הדפים.

טורי הייתה דמות קשה לעיכול. מצד אחד, הבנתי את הדחף שלה לצאת מהנורמה, הבנתי את ההתרגשות וה"סם" שלה שהוא אלק והבנתי את רצונה לא לפרק את המשפחה שלה.
מצד שני כעסתי עליה כל כך על העובדה שהשלתה את בעלה, ניהלה רומן מטורף מאחורי גבו ופשוט סוג של הרסה את חייה.

זהו לא ספר לכל אחת, הוא אחד מהספרים היותר שנויים במחלוקת שקראתי אך אין מילה אחרת לתאר אותו מאשר ממכר. במהלך כמה ימים הוא לקח אותי לעולם אחר וגרם לי להרגיש את כל הקשת הרגשות האפשרית. יש עוד כל כך הרבה היבטים לספר הזה ואני מרגישה שמי שתקרא אותו תחווה אותן תחושות כמוני - תאונה שאי אפשר להסיר ממנה את המבט.
אני בטוחה שלא כולן יתחברו אליו אך זהו ספר חשוב, שונה עם כתיבה מרהיבה, סיפור קשה ומטלטל.

בסופו של דבר, ספר שגורם לי להרגיש כל כך הרבה זוכה לדירוג גבוה , לא משנה אם הסכמתי עם כל מה שקרה שם או לא.

5 כוכבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...