יום ראשון, 22 בספטמבר 2019

Just Love / Prescott Lane


ז'אנר: דרמה רומנטית
חלק מסדרה: לא. יחיד
קיים בעברית: לא






מכירות את זה כשאתן קוראות ספר ופשוט יודעות שהוא הולך לתת לכן מכה הגונה בלב? כך הרגשתי כשהתחלתי לקרוא את "רק אהבה" (תרגום חופשי).
הספר הזה היה כל כך מתוק ומקסים, הוא נגע בי עמוקות, נסחפתי עם העלילה ונהניתי לקרוא אותו מאד. הספר הזה שוב גרם לי להיזכר למה אני כל כך אוהבת ספרי רומנטיקה וכמה זה טוב כשהכל עובד יחד והסופרת מצליחה ליצור סיפור יפה שכזה.
זהו הספר הראשון של פרסקוט ליין שאני קוראת והיא בהחלט הצליחה להשאיר עלי רושם.


הספר נע בין עבר להווה ומסופר בגוף ראשון משתי נקודות מבט מתחלפות, הדמות הנשית הראשית, איינסלי והדמות הגברית הראשית, רט (Rhett).

הספר מתחיל בעבר, לפני שמונה -  עשרה חודשים, כאשר אנו פוגשים ברט בן ה31, רופא וטרינר (כבר קיבל כמה נקודות אצלי) המספר לנו כמה הוא מאוהב באחותה של החבר הכי טוב שלו, אותה הוא עזר לגדל מגיל 14, כאשר ההורים שלהם נפטרו.

כבר בתחילת הספר אנו נתקלים בהומור השנון שלו, בדרך המצחיקה בה הוא מנסה להתחמק מלחשוב עליה בצורה מינית ומזכיר לעצמו כל הזמן שהיא לגמרי מחוץ לתחום.

איינסלי בת ה25, היא אחת הדמויות המתוקות ביותר שקראתי עליהן.
היא כיפית, אופטימית, מהממת, מלאת אמביציה ופלפל ומוכנה לכבוש את העולם.
איינסלי היא מעצבת שמלות כלה וחולמת יום אחד לפתוח חנות משלה בה תוכל לבצע קסמים.

בפרקים שהתרחשו בעבר, נהניתי לקרוא על תחילתו של הקשר הסודי של הזוג המתוק הזה, ההסתתרויות, הכימיה, הלהט והאהבה הגדולה שנבנתה ביניהם.

בהווה, הופתעתי לגלות שרט שבר את ליבה של איינסלי לאלפי רסיסים והם אינם יחד. עד לשלב כלשהו בספר, הקוראים אינם יודעים מה קרה ביניהם ומה גרם לפרידה הכל כך מפתיעה הזו.

החלק השני של הספר הוא מסע. מסע של סליחה, ריפוי, קבלה ואהבה עצמית.

הספר היה מקסים, מהמם ונוגע ללב. הכתיבה הייתה מצויינת ומשכה אותי מההתחלה, לא יכולתי להפסיק לקרוא אותו והסתקרנתי מה הולך לקרות בין רט לאיינסלי.

בספר היו דמויות משנה כמו אחיה של איינסלי,  שעזרו לעלילה להתפתח וגרמו לספר להיות אמין ואמיתי.

לסיכום, זהו ספר על אהבה אמיתית וללא גבולות. אהבה שמלווה אותך מגיל העשרה עד הבגרות. אהבה שעברה המון מכשולים אך תמיד ניצחה את כולם.

מומלץ בחום

4.5 כוכבים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...