יום רביעי, 19 ביוני 2019

Control Freak / בריאנה הייל


★★★
ז'אנר: דרמה אירוטית
חלק מסדרה: לא. יחיד.
קיים בעברית: לא




בריאנה הייל הצליחה להפתיע אותי, לרגש אותי, להדליק אותי ולסחוף אותי יחד איתה לעולם אחר, הרי זה מה שאנחנו מחפשות בסופו של דבר בספרים שלנו לא?
נהניתי מהספר החדש שלה מאד ואני מחכה בקוצר רוח שהוא יצא על מנת שתוכלו לקרוא אותו גם כן.

הספר עתיד לצאת ב 27.6 לאמזון בשפה האנגלית בלבד.

לא ידוע על צפי לתרגום.

**עותק מוקדם של הספר (ARC) ניתן לי לקריאה ע"י הסופרת בתמורה לסקירה כנה**

זהו הספר השני של בריאנה שאני קוראת. כל ספריה כוללים יחסי submissive and dominant (שולט/נשלט) ו BDSM.

גם אם אתן לא בהכרח מתחברות לסוג האירוטיקה הזו, אני ממליצה לכן לנסות לקרוא את הספר הזה. אמנם יש לא מעט קטעים שמתארים את מערכת היחסים המינית בין הדמויות, אך היה בו כל כך הרבה מעבר לזה.


בספר הזה מככבות שתי דמויות, שהשליטה היא חלק בלתי נפרד מחייהן, לטוב ולרע.

סטיאן השוודי (!), 39, מנהל מוזיאון עתיקות ולייסי, 25, שעובדת כמזכירתו.

למרות שהספר קצר (187 עמודים), הסופרת לא פסחה על שום פרט חשוב והצליחה לספר סיפור שלם, מורכב ומלא במשמעות ובעומק. הדמות של לייסי, אשר מתמודדת עם אנורקסיה קשה והפרעות אכילה, נגעה בי עמוקות והצלחתי להתחבר לכל הרגשות ולרכבת ההרים שהיא עברה במהלך העלילה.
כשהוא נגמר, הרגשתי שאני רוצה עוד וזו תמיד אינדיקציה לספר טוב.

אצל לייסי נושא השליטה מתבטא בהפרעת אכילה קשה ומאבק תמידי עם אנורקסיה.

What must that be like, not to have your mind screaming at you all the time that you’re disgusting and unworthy?

הדמות האחרונה שקראתי שנאבקה עם הפרעות אכילה היא טליה בלום מהטרילוגיה הידועה של איילת סווטיצקי, תחרה וצבע.
לאחרונה, יצא לי לקרוא לא מעט ספרים הנוגעים בתחום של הפרעות נפשיות ואני חושבת שאם זה כתוב טוב, זה מוסיף המון עומק ומסרים לספר.

במקרה הזה, דמותה של לייסי וההתמודדות שלה עם האנורקסיה נכתבה בצורה מדוייקת. הסופרת הצליחה להעביר לי את כל התחושות הנוראיות והכאב הגדול בלחיות עם מחלה נפשית שכזו, מחלה ארורה שלא עוזבת ולא משחררת.

Every day is a constant battle between what I know is good for me and what my anorexia wants. She’s always with me, spitting insults and cruelty and telling me I’m unlovable, fat and greedy.

היו רגעים בספר שממש ריחמתי עליה והיו לי קשים לקריאה.
במובן הזה זהו לא ספר קל ואם הפרעות אכילה מעוררות אצלכן טריגר, או מציפות דברים קשים מדי, אני מציעה לכן לחשוב האם אתן רוצות לקרוא את הספר הזה.

אצל סטיאן, הדמות הגברית הראשית, השליטה קיימת בכל תחום בחייו, כולל בתחום המיני.
סטיאן הוא מה שנקרא שולט (DOM).

“I’m rough with your body sometimes, but I’ll always be gentle with your soul"

מה שאהבתי בספר היה האותנטיות, העלילה שהתפתחה בקצב המתאים, הסקס הלוהט ובעיקר הדרך שבה סטיאן התייחס ללייסי.
למרות שהיא נשענה עליו בחלק מהמקרים וזה היה ברור כי הוא עזר לה וסייע לה, בסופו של דבר הוא לא היה ולא יהיה התרופה למחלתה. הוא היה האיש שגרם לה לחייך, לצחוק ולהאמין שיש תקווה בחיים האלו.

"…now you are älskling. Beloved. You are loved by me.”

לסיכום, ספר מהמם, מלא בתובנות, קשיים, מכשולים ואהבה גדולה.
נהניתי ממנו מאד ואני ממליצה עליו בחום.

5 כוכבים

“I’m afraid,” I whisper to him. “I think I’ll be a little bit afraid all my life, but I want to try.”

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...