יום שני, 21 בינואר 2019

עשרת הספרים הכי טובים שלי לשנת 2018

שנה הלכה.. שנה באה..

שנת 2018 הייתה שנה מאד משמעותית עבורי.
הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שהפכתי לאמא! כן כן, למי שלא ידע, אני אמא לגוזל קטן ומדהים בן חצי שנה בשם דין.

כולם חזרו ואמרו לי במהלך ההריון.. כשהתינוק יוולד לא יהיה לך זמן לקרוא, את תזנחי את הקריאה ותתעסקי בדברים אחרים. 
אמנם אני עסוקה יותר מאי פעם, יש לי פחות זמן לעצמי והחיים שלי השתנו מקצה לקצה אבל אני גאה להגיד שלא, לא זנחתי ולא נטשתי את הקריאה. 
מצאתי ואני עדיין מוצאת (פה ושם) זמן לקרוא, לכתוב סקירות ולהנות ממה שעושה לי טוב ונעים בלב.

אז באהבה רבה אני מגישה לכן את עשרת הספרים שהכי אהבתי בשנת 2018.

*חשוב לציין, הספרים לא בהכרח ראו אור בשנת 2018 אלא אני קראתי אותם בשנה זו.


Transcend Duet / Jewel E. Ann




By far, הדואט הכי מיוחד שקראתי בחיי. הספרים האלה לקחו אותי לכמה ימים של רכבת הרים מטורפת בהם לא יכולתי לתפקד, לנשום והייתי חייבת להמשיך לקרוא ולהבין מה לעזאזל קורה פה. 
גיליתי סופרת מדהימה, אשפית מילים עם כתיבה גאונית שגרמה לי לרוץ ולקרוא עוד ספר שלה בהקדם האפשרי. 
סיפור מיוחד, עלילה מקורית וכתיבה אינטילגנטית ומבריקה = שילוב מנצח. רוצו לקרוא!

לסקירה המלאה

Heartbreak Warefare / Heather M. Orgeron & Kate Stewart

Image result for heartbreak warfare kate stewart

זהו אחד הספרים שישארו לי בלב ובמחשבה עוד הרבה זמן. משולש אהבה מטלטל ועוצמתי שכלל בתוכו התמודדות עם שדים, חרדות, פוסט טראומה ורגעים קשים מנשוא.
התאהבתי בקייטי, הדמות הנשית הראשית והיא יצגה בעיני אישה חזקה וגדולה מהחיים ששרדה תופת וחיה לספר על כך. היא לא הייתה מושלמת, עשתה טעויות שעיצבנו אותה וזה רק הפך אותה לעוד יותר מיוחדת.

לסקירה המלאה

איתנו זה נגמר / קולין הובר

Image result for ‫איתנו זה נגמר קולין‬‎

הספר הזה היה שונה מכל מה שקראתי בעבר. קשה לי להגיד מה הוא מכיל ומה הוא היה בשבילי בגלל שכל מה שאני אגיד לא יתאר את העוצמה מאחורי הסיפור האמיתי של קולין הובר שעליו מבוסס הספר.
כפי שאמרו הרבה בנות וסוקרות לפניי בעבר שהספר הזה הוא אכן חובה לכל אישה. הוא נוגע בנושא כאוב, קשה, קורע לב אבל כל כך חשוב ואמיתי.
זהו ספר שאני לא אשכח לעולם, ספר שמסמל מבחינתי את הסיבה שאני קוראת.

לסקירה המלאה

Sex, not Love / Vi Keeland / וי קילנד



בספר הזה היה הכל מהכל. הוא שילב קומדיה, דרמה, סודות, גילויים ושתי דמויות עגולות, כתובות טוב, אמינות ופשוט יוצאות מן הכלל.
וי קילנד לגמרי הצליחה לסחוף אותי לסיפור המהמם של נטליה והאנטר ולגרום לי לצחוק, לבכות ולהנות מכל מילה. ספר סוחף, מרגש, מצחיק ומהנה שקיבל ממני חמישה כוכבים מושלמים.

לסקירה המלאה

Let's get textual / Teagan Hunter



אם אתן מחפשות ספר לא שגרתי, מלא ברגעים מצחיקים בטירוף וכימיה נהדרת בין הדמויות, אז זה לגמרי הספר בשבילכן.
בגלל מהות הספר, כמעט כל השליש הראשון הוא סמסים בין הדמויות הראשיות, זאק ודיליה. אני נהניתי מזה מאד, אבל חשוב לי לציין שבהמשך מן הסתם זה מתפתח לדיאלוגים "אמיתיים" ביניהם ששומרים על ההומור הנפלא של הספר.
הסמסים שלהם אחד לשנייה והדייטים הלא שגרתיים שלהם גרמו לי להתאהב בהם, לצחוק, להתרגש ואפילו להזיל דמעה.

לסקירה המלאה

What He Doesn't Know & What He Always Knew / Kandi Steiner



זהו סיפור על מורכבות הנישואין, תהום שנפערה בין בני זוג, אכזבה, קושי, דחייה ובגידההסופרת רקמה משולש רומנטי מטלטל ומכאיב. היו בדואט הזה עליות, ירידות, התלבטויות ומשחקים פסיכולוגיים ששמרו את הקורא על הקצה.

הייתי מוצאת את עצמי אחרי הקריאה עם המון שאלות, תיאוריות ומסקנות רגעיות. זהו אחד הספרים שגורם לך לחשוב ולהרהר בחייך.
זהו דואט מטלטל, חזק, עוצמתי ואינטילגנטי. לא הייתי אומרת שהוא מתאים לכל אחת אבל אם אתן מאלה שרוצות לקרוא ספר שירעיד אתכן מבפנים, שיגרום לכן לחשוב ושיציף שאלות מוסריות, הוא בהחלט בשבילכן.

לסקירה המלאה

Birthday Girl / פנלופה דאגלס

Image result for birthday girl penelope douglas

שנת 2018 היא השנה שבה הכרתי את תת הז'אנר טאבו - סיפורי אהבה לא שגרתיים ואסורים שמכילים בעיקר פערי גילים גדול או קשר שלא אמור לקרות בין שני אנשים.
הספר הזה מגלם בצורה נפלאה את כל מה שכתבתי למעלה.
ג'ורדן בת ה 19 מרגישה משיכה וקשר לאבא של החבר שלה. מתכון לאסון.. כיצד זה ייגמר?
תקראו ותגלו...

לסקירה המלאה

Him & Us / אל קנדי וסרינה באוון



אי אפשר לסכם את השנה הזו מבלי לדבר על אחד הז'אנרים האהובים עליי ביותר, M/M, סיפור אהבה בין שני גברים.
רבות דובר על הדואט הזה, שהיה הראשון שלי.
כתיבה מופלאה, אהבה ענקית ועד היום הזוג הגיי האהוב עליי ביותר.

לסקירה המלאה

The Chase / אל קנדי

Related image

סיפורה המהמם והקורע מצחוק של סאמר דה לורנטיס, אחותו של דין מהספר The Score.
האישה הזו לקחה את המטורללות והגבירה אותה בכל העוצמה.
היא הצחיקה אותי, ריגשה אותי וגרמה לי להתאהב בה בטירוף.
סאמר היא גירל פאוור במלוא מובן המילה, רלוונטית לתקופה שאנו נמצאות בה בסימן Me_Too#

הערה - אין צורך לקרוא את הספר של דין קודם אך הוא מאד מומלץ.

Maybe Somday / קולין הובר

Maybe Someday by [Hoover, Colleen]

בחור אחד עם מוגבלות, לב מזהב ואהבה ענקית למוזיקה.
בחורה שאוהבת אותו בכל ליבה וחולקת איתו עולם שלם.
ובחורה נוספת שאט אט מתאהבת בלא מושג ומאבדת את עצמה במוזיקה, בלחן ובמילים.
משולש אהבה קורע לב, בלתי אפשרי וכואב בבטן.
אחד הספרים הכי יפים שקולין כתבה אי פעם.

בונוס: בספר זה קולין שיתפה פעולה עם זמר ויוצר בשם גריפין פיטרסון ויחד הם כתבו שירים ייחודיים לספר, חוויה מיוחדת שאין כמותה.

להקשבה לשירים לחצו על התמונה

Image result for note

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...