יום רביעי, 13 ביוני 2018

The Outpost / Devney Perry



★★★★✩

הפעם, אני רוצה לספר לכן על ספר מאד מיוחד. ספר שהתמוגגתי ממנו ונהניתי לקרוא כל מילה בו. ספר ששילב שתי קצוות שונים ומנוגדים. מצד אחד פשע, מתח ופלילים ומצד שני בקתה מבודדת ביער, טבע ירוק ועשיר, רוגע ושלווה.
הכתיבה של הסופרת הזו, דבני פרי, הזכירה לי מאד את כתיבתה של קיי ברומברג המופלאה ובדומה אליה, דבני בנתה בספר זה דמויות עמוקות, רגישות ומרתקות ועלילה שסוחפת אותך מהדף הראשון.
מכיוון שהספר הזה שילב גם מתח וגם דרמה, הוא שאב אותי פנימה מהשנייה הראשונה, דבר שלא קורה הרבה, והחזיק אותי על קצות האצבעות עד הסיום המהמם.

זהו הספר הראשון של הסופרת הזו שאני קוראת ואני בהחלט מתכננת לקרוא עוד ממנה.
אמנם זהו ספר רביעי בסדרה, אך הוא StandAlone לחלוטין ולא הרגשתי שמשהו חסר עקב כך שלא קראתי את שאר הסדרה.
הסיבה שבגללה החלטתי לקפוץ ישירות לספר הרביעי היא בעקבות המלצה מאחת הבלוגריות האמריקאיות האהובות עלי, שמאד התלהבה מהספר.
הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית ומסופר מנקודת מבט כפולה, גם של הדמות הנשית וגם של הדמות הגברית.

סברינה מקנזי, עיתונאית הפלילים חסרת הפחד, מוצאת את עצמה במצב מסכן חיים.
לאחר שהתחזתה לבת זוגו של איש המאפיה הרוסית במשך חצי שנה, הוא תפס אותה בשקריה, הגיע לבית שלה ופגע בה פיזית. סברינה, אשת העולם הגדול, משאירה את חייה העירוניים מאחור ובורחת בשנייה האחרונה למקום המסתור היחידי שהיא יכולה לחשוב עליו, מונטנה, בו חברתה הטובה ביותר פליסיטי, מתגוררת.

במונטנה, היא פוגשת את בו (Beau) , גבר אלפא חזק, שרירי ומחובר לטבע במלוא מובן המילה.

Beau’s eyes were like the color of the ocean during a storm. My face flushed and my heart beat like a bass drum… Beau was as steady as a mountain in a storm. Nothing seemed to scare him.

בנוסף להיותו גבר ה"מערות" המושלם מבחינה חיצונית, הוא גם עובד בחילוץ והצלה ואחראי על התפעול והתחזוק של מספר בקתות מבודדות ביערות של מונטנה שמטרתן לתת מקום לינה לכבאים בזמן שריפות.
בו, שרגיל לעזור לכל אדם שהוא רואה, לוקח את סברינה כפרוייקט ומחליט לסייע לה. הוא מחליט שהמקום הטוב ביותר להסתיר אותה בתקופה זו הוא באחת הבקתות האלה, שעל שמה מבוסס שם הספר.

במהלך כל הספר, אנו מבינים כמה בו הוא אדם טוב, נדיב, מוכשר ומשפחתי. הוא משמש כדמות אב לאחיינו הקטן לאחר שאביו הביולוגי נטש אותו, ומסייע לאחותו, להורים שלו ולכל מי שרק נקרה בדרכו. התאהבתי בבו לחלוטין והוא אחת הדמויות הגבריות המוצלחות עליהן קראתי.

הניגוד בין האישיות העירונית של סברינה והחספוס הכפרי של בו תפסה חלק נכבד בספר זה ונתנה את הטון למערכת היחסים ביניהם.

He was country. I was city. I closed my eyes and took a deep breath.

התפאורה בספר זה הייתה יוצאת מן הכלל והרגשתי חלק מהנוף הכפרי שסברינה רואה מול עיניה כל יום. השדות הירוקים, המפל, הציפורים והשלווה המוחלטת שהיא הרגישה חילחלה גם אלי ונסחפתי יחד איתה במחשבותיה.

כאשר סברינה מגיעה לבקתה, היא אומללה, פצועה פיזית ונפשית, כועסת על עצמה ועל מעשיה ובנוסף צריכה להתמודד עם סביבת חיים שונה לחלוטין ממה שהורגלה כל חייה.
נהניתי לקרוא על ההתפתחות האישית והמקצועית שלה במהלך העלילה ובמיוחד לראות אותה צומחת שוב לאישה החזקה שהיא ומתגברת על הקשיים הרבים מהעבר שלה.

You’re the toughest woman I’ve ever met, Sabrina MacKenzie.”

מערכת היחסים בינה ובין בו נבנתה בהדרגתיות, באמינות ובאיטיות מייסרת ומענגת בו זמנית.

This pull I had toward him was magnetic, the strongest I’d ever felt toward another person.

הכימיה והלהט ביניהם היה מופלא, אמיתי וסקסי בטירוף. הסצנות האינטימיות היו בדיוק במינון הנכון והשאירו מקום לעוד.

With one hand at its root, Beau started stroking. My breath hitched at the beautiful sight of him thick and rock-hard, just for me.

הדבר היחידי שהפריע לי מעט הייתה החלטה שסברינה ביצעה בסוף הספר והרגישה לא נאמנה לאופי שלה ולמי שהיא. הבנתי מה עמד מאחורי ההחלטה, אך עדיין צרמה לי מעט.

לסיכום, ספר מרגש, נוגע ללב וכתוב בצורה עניינית ומרתקת. מומלץ בחום!
4.5 כוכבים

No man would ever hold me this well. I was made to be wrapped in these arms.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...