יום שני, 13 במאי 2019

Top Secret / אל קנדי & סרינה בואן



✩✩
ז'אנר: קולג' MM (סיפור אהבה בין שני גברים)
חלק מסדרה: לא
קיים בעברית: לא






עברו שלוש שנים מאז שאל וסרינה שיתפו פעולה וכתבו את אחד הדואטים הכי מרגשים ומוצלחים שקראתי, Him & Us , שבקרוב הולך להיות מתורגם לעברית (!!!!)

אל וסרינה מדורגות אצלי במקום גבוה וקראתי משתיהן המון ספרים מוצלחים ומיוחדים.

כאשר גיליתי שהולך לצאת ספר חדש שהוא שת"פ בין שתיהן וגם MM (סיפור אהבה בין שני גברים) ההתרגשות והציפייה היו בשמיים.

לצערי, הקסם לא קרה הפעם וכמה שקשה וכואב לי לומר זאת, הספר איכזב אותי ובגדול.
הוא היה צפוי, תבניתי, בנאלי ומלא בקלישאות מוכרות.

נכון, כשמדובר בקולג' אין מישהי שכותבת יותר טוב מאל, אבל הפעם אפילו זה לא הציל אותה.


לפעמים אני תוהה לעצמי, כמה כבר אפשר לחדש בתחום ה MM? אך כמו בכל תחום ובעיקר ברומנטיקה אני מחפשת ולפעמים גם מצליחה למצוא את הספרים המיוחדים האלה, אלה שגונבים לי את הלב, נוגעים בנשמה ומצליחים לרגש ולהתעלות מעבר לסתם סיפור אהבה וסקס לוהט.

קיטון הייווארט השלישי הוא נצר למשפחה עשירה, בן יחיד שקיבל את כל מבוקשו בחיים על מגש על כסף ומצופה ממנו להתנהג יפה ולעשות כל מה שאבא היקר דורש ממנו.
כצפוי, קיטון הוא מלך הפופולריות, ספורטאי מצליח שגם מתחרה על הנשיאות של מועדון האחווה אליו הוא משתייך עם בחור שהוא לא בדיוק מחבב וגם השכן שלו לקומה בבית בו הם גרים (גלגול עיניים) - לוק ביילי.

And, well, Bailey, who thinks I’m an ass. I think he’s an ass, too, so I guess we’re even. 

לוק הוא ההפך המוחלט מכל מה שקשור לחיי הקולג' הטובים והמסודרים. הוא מגיע ממשפחה ענייה והרוסה, עם אח עבריין ואמא מטורללת שרק מחכים להפיל אותו ולקחת ממנו כסף.
הוא קיבל מלגה לקולג' ועל מנת שיצליח להתקיים ולשלם על הוצאות המחייה שלו הוא עובד כרקדן אירוטי במועדון לנשים בלבד.


Oh, did I mention I’m a stripper? 

לוק רחוק שנות אור ממדד הפופולריות אך כאשר הוא מגלה שהנשיא הבא יקבל חדר חינם במעונות, הוא קופץ על ההזדמנות ומחליט להתחרות מול קיטון בקרב על הנשיאות.

הסיפור שלנו מתחיל כאשר אניקה, חברתו של קיטון מזה שש שנים, מציעה שלישייה עם עוד בחור כמתנת היומולדת שלה. כמובן שקיטון בהתחלה מהסס אך כאשר הוא מתחיל לדבר עם בחור חתיך ומצחיק באפליקציית ההכרויות, החששות שלו עפים מהחלון והוא מגלה עולם חדש ו... מעניין, בלשון המעטה.


It takes a dick to know a dick, right? 

אז מה בעצם היו הבעיות בספר הזה?

שוב גבר סטרייט שמגלה על עצמו, ממש "במקרה" שהוא נמשך לבנים.
סיפור השונאים לאוהבים שאני לא מחבבת במיוחד.
קלישאות כגון – גרים חדר אחד ליד השני, העשיר והעני...
כל הקולג' מסביב, שבדרך כלל אני אוהבת במיוחד, הפעם פשוט לא עניין ולא משך.
ובעיקר, היה לי קשה להאמין לזוג שלנו, לוק וקיטון. קיטון זרם איתו מאד מהר, יחסית לבחור ששכב רק עם בחורה אחת בחייו ולא הצלחתי לדמיין אותם כזוג אוהבים.

אומר שלאחר כ – 60% הספר השתפר והחל להיות יותר דינמי, מעניין וכיפי אך זה היה Too little, Too late.

לסיכום, אם אתן משוגעות על אל קנדי, אוהבות MM וקולג', אתן יכולות לנסות לקרוא, אולי תתחברו יותר ממני.
לי, זה לא פשוט לא עבד.

2 כוכבים.


Nobody has ever gotten under my skin the way he does. Nobody has ever needed me the way he does. Not one person. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...