יום ראשון, 20 בינואר 2019

אלי מרטינז / Aly Martinez / Across the Horizon



Related image

טאנר וריטה... אחחח.. טאנר וריטה...
איזה זוג, איזה זוג! 
המון זמן לא קראתי ספר ששילב קומדיה, שנינות, רגעים מצחיקים ודרמה בצורה כל כך טובה.
חצי מהספר הייתי עם חיוך מטופש על הפנים ובחצי השני התבאסתי שאני לא הגיבורה וזאת לא אני שהולכת לבלות את חייה הספרותיים עם טאנר ריס השף המדהים.
זהו הספר הראשון של אלי מרטינז שאני קוראת ובהחלט לא האחרון. הכתיבה הייתה כל מה שאני מחפשת בספר ולעיתים ממש מתקשה למצוא. דיאלוגים שנונים, בדיחות אינטילגנטיות, מילים שזורמות כמו מים וגם כמה רגעים דרמטיים שתוארו בצורה נפלאה.
She was my brain’s favorite subject, my subconscious’s favorite obsession, and my heart’s greatest torture.
***הערה חשובה, הספר הוא ספין אוף על דואט והוא מכיל אזכור לדמויות ממנו אך הספר הזה עומד בפני עצמו ואין צורך לקרוא את הדואט קודם***
הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית.
לפי הידע שלי, סתיו הוצאה לאור מחזיקה בזכויות על ספריה של אלי ואני בהחלט מקווה שהספר הזה יתורגם כי הוא ממתק אמיתי ואין לי ספק שהרבה בנות יהנו ממנו. 
טאנר ריס, שף מהמם ומצליח עם תכנית טלוויזיה, 2 מסעדות, עיניים כחולות וריבועים משורטטים כבש אותי מתחילת הספר. הסופרת בנתה את הדמות שלו בצורה מצויינת. היה בו המון אופי, עומק, סיפור רקע מעולה, שנינות ובעיקר הרבה הרבה כיף.
הוא היה כזה בחור טוב, מקסים ואוהב שכל מה שרוצים לעשות איתו זה להחזיק לו את היד חזק חזק ולצעוק לכל העולם הוא שלי!! הוא שלי!! 
How was he so sweet? I mean, seriously, that could get obnoxious one day. “Are you ever a dick?” I asked. His eyebrows furrowed. “I…um, I’m pretty sure it happens on occasion. Why?” “Because it’s going to be really annoying if you’re this great all the time. “I will definitely keep that in mind and do everything I can to step up my dick game.”
כפי שציינתי בהתחלה, התאהבתי בו לחלוטין וקינאתי בריטה בטירוף על כך שהיא זוכה לנשק אותו, למשמש אותו (ואת הריבועים שלו...) ולהיות חלק מהחיים שלו.
ריטה הארטלי, התחילה את הספר בבלאגן גדול. בפרק הראשון היא מגלה לתדהמתה שבעלה מזה שבע שנים, הרופא המצליח, זה שחשבה שהוא כל עולמה, בוגד בה עם אחת האחיות לרפואה במשרד שלו.
Seven years of my life was a lie. My husband had cheated on me. I hated who I saw when I looked in the mirror. 
ריטה, בצעד נועז, מחליטה לזרוק אותו מהבית, לא להכנע לחיזוריו העיקשים ולהתנצלויות הבלתי פוסקות שלו ולהתגרש ממנו.
בהתחלה, ההחלטה שלה נראתה לי פזיזה מדי ולא הגיונית אך ככל שלמדתי להכיר אותה, הבנתי כי היא אישה חזקה שעברה הרבה בחייה והיא לא מתכוונת להתפשר על מערכת יחסים בוגדנית, בה היא לא מאושרת.
הדיאלוגים בין טאנר וריטה היו חלק גדול ממה שנהניתי בו בספר הזה. שניהם התאימו אחד לשני כל כך, זרמו על אותו קו מחשבה ופשוט גרמו לי לצחוק בקול רם ולהתאהב בהם בכל דף שקראתי. 
“Good to know I did not fuck the smartass out of you.” “Honey, nobody’s dick is that big.”
מכיוון שריטה בדיוק יצאה ממערכת יחסים נוראית ולטאנר היה סיפור מטורף עם אקסית מהגיהנום, הקשר שלהם לא תמיד התנהל על מי מנוחות.
היו להם אי הסכמות, ריבים ורגעים בהם הם כמעט התפרקו אך מעל הכל ריחפה תמיד האהבה שלהם אחד לשני, גם אם הם לא תמיד רצו להודות שהיא שם.
מערכת היחסים ביניהם הכילה בעיות אמיתיות והם התמודדו איתן בצורה שקולה ואותנטית. דבר שהערכתי מאד וגרם לי להאמין להם ובהם.
בייחוד אהבתי את הדרך שבה טאנר העצים את ריטה, נתן לה את המקום למצוא את עצמה וגרם לה להרגיש כמו האישה המושכת שהיא חשבה שאיבדה מזמן.
My head was a mess these days. But Tanner had made one thing clear. It was my body he was desperate for. It was me he’d been chasing for the last few days. It was me he couldn’t get enough of.
הסצנות האינטימיות ביניהן היו גם הן מעולות ובהחלט הרגישו את המשיכה המטורפת שיש להם אחד כלפי השנייה
“Holy fuck, you look incredible,” I told her. A bright white smile split her lips.
לסיכום, ספר מצויין עם מינון מדוייק של קומדיה ודרמה. רוצו לקרוא , מבטיחה לכן שלא תתאכזבו.
4.5 כוכבים 
I'd been so focused on the fact that we’d met at the wrong time. I should have just been grateful that fate had chosen for us to meet at all.

Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...