יום שני, 26 בנובמבר 2018

Feeling Hot / אל קנדי



★✩

Image result for feeling hot elle kennedyאל קנדי (העסקה) מאז ומתמיד הייתה אחת הסופרות האהובות עלי.
כאשר ראיתי שאחד הספרים שלה מוצע כעת לרכישה בחינם, מיד הסתערתי על המציאה והופתעתי לגלות ספר מיוחד, מרגש, כיפי ולוהט בטירוף.

הספר הוא חלק מסדרה שנקראת Out of uniform כשכל ספר הוא סטנדאלון ומספר את סיפורם של אחד מאריות הים ( Navy seals).

הוא אמנם התחיל קלישאתי למדי, עם בחורה מהממת בשם ג'ן שנאלצת לעבור לגור עם קאש מק'וי, אריה ים חתיך, שרמנטי, רגיש וגם... המגוייס של אחיה אבל הפתיע אותי והתגלה כממתק אמיתי.

אחיה של ג'ן, קרסון, מגונן עליה בצורה מוגזמת ומתייחס אליה כילדה קטנה ולכן מודיע לקאש שג'ן לגמרי מחוץ לתחום ושלא יעז להניח עליה את ידיו.

מה שהוא לא יודע, זה שלג'ן וקאש היה כבר מפגש בעבר, מפגש לוהט ביותר שהתרחש מבלי שאף אחד ידע את זהותו של השני.

מכאן, מתפתחת מערכת יחסים מיוחדת והורסת בין ג'ן לקאש. היא מנסה לפתות אותו בכל דרך אפשרית ולא בוחלת בשום אמצעי (כולל להסתובב בבית חצי עירומה) והוא מצידו סובל מזקפה תמידית ומחשבות אסורות שלא עוזבות אותו.

And she hadn’t missed the tent situation under his pants earlier—an entire Boy Scout troop could’ve camped under there.

נהניתי מהספר הזה מאד. הדמויות לגמרי כבשו אותי ועשו לי כיף בלב.
גם ג'ן וגם קאש התגלו כדמויות עמוקות, מפותחות עם עבר וסיפורים מעניינים.
הדרך שבה קאש התאהב אט אט בג'ן הייתה נפלאה. הוא תמך בה, רומם אותה, האדיר אותה וגרם לה להיות הגרסא הכי טובה של עצמה.

Have I told you how beautiful you are?” he rasped. “Only about, oh, a hundred times already.” “Let’s make it a hundred and one then. You’re beautiful, Jen.”

בנוסף, מערכת היחסים ביניהם קסמה לי מאד. הם לא נפלו לקלישאות הידועות ושידרו אמינות, אהבה אמיתית ולהט מטורף שעד עכשיו קשה לי להתאושש ממנו 

I also want you to teach me how to rock your world. I want us to do all the things I’ve always wanted to try, and pretty much see how many times we can make each other come in three weeks.”

אהבתי את הדרך שבה הסופרת שילבה דמויות נוספות בספר והניחה את התשתיות לספרים הבאים בסדרה. כל אחד מחבריו של קאש נשמע מעניין בפני עצמו ואני בהחלט מתכננת להמשיך לספרים נוספים בסדרה.

הדבר היחיד שהפריע לי הייתה סצנה אחת, שאמנם הייתה לוהטת מאד אך לא התאימה לעלילה ולקשר שנוצר בין הדמויות הראשיות והרגישה לא קשורה ומאולצת.

לסיכום, ספר מומלץ ביותר, כיפי, מרגש ולוהט מאד

4 כוכבים

חינמי!

Image result for buy now on amazon


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...