יום ראשון, 25 באוגוסט 2019

Bad Apple / אל קנדי

ז'אנר: קומדיה רומנטית
חלק מסדרה: לא. יחיד.
קיים בעברית: לא





אז בואו נשים את זה על השולחן, הספר הזה היה נפילה. לצערי, זו הייתה עוד אכזבה מגברת קנדי (לאחר רומן ה MM שלא הרשים אותי).

הסיפור היה צפוי ולא אמין, הדמויות היו אחד לאחד כמו שמלמדים לכתוב אותן בביה"ס לרומנטיקה ובאיזשהו שלב, לקראת 60% החלטתי שאני והספר הזה נפרדים לשלום.

מגי היא ברמנית ג'ינג'ית (אולי די עם אלה?) שאין לה יותר מדי חיי חברה ולא עושה שום דבר בשביל הכסף. היא לומדת, מתנדבת במרכז הנוער לצעירים ובלילה מברמנת.
למגי יש יזיז שמגיע פעמיים בשנה לניו יורק , מתקשר אליה בשביל קוויקי נחמד וכל אחד מהם ממשיך בדרכו.
למגי אין זמן לסקס או למערכות יחסים, היא עסוקה מדי ותמצא לזה זמן אחרי הלימודים. 

כשהיזיז שלה מודיע לה לפגוש אותה בבית מלון בחדר 312, היא לא מהססת, לוקחת מפתח מהקבלה ונכנסת עירומה למיטתו.
אממה, זה לא היזיז שלה שמחכה לה שם!! זה בן בן ברט, כוכב הוליוודי במימדים עצומים, שלמגי כמובן אין מושג מי הוא.

אחרי ששניהם מבינים את הטעות, רגע אחד לפני המעשה עצמו, כל אחד מהם הולך לדרכו.
נחשו מה, בן לא יכול להפסיק לחשוב על מגי, הגינגית הלוהטת שנכנסה למיטתו ומחליט למצוא אותה.

בן נמצא בשערורויות משלו, התקשורת רודפת אחריו והוא רק מחפש קצת שקט ושלווה.
הוא מציע למגי דיל, הוא ישכב איתה ובתמורה היא תתן לו לישון בבית שלה כי בכל מקום אחר , אין לו שום פרטיות.

כמובן שמגי היא היחידה שהתייחסה אליו כ"אדם רגיל" ולכן הוא נשבה בקסמיה מיידית ונחוש בדעתו להוציא אותה מהרצינות שלה ולגרום לה לקצת כיף.

ואני שואלת, באמת אל, לא יכולת להיות קצת יותר יצירתית?

מודה שבהתחלה היה לי נחמד עם מערכת היחסים הקרה חמה שלהם והעובדה שמגי עשתה לבן חיים קשים, אבל באיזשהו שלב אפילו זה התחיל כבר לעלות לי על העצבים.

לסיכום, ספר צפוי מפוצץ בקלישאות שנמאס עלי די מהר...
מומלץ למי שלא קראה מעולם ספר על כוכב הוליוודי ואוהבת את התבניתיות הרגילה בז'אנר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...