יום רביעי, 17 ביולי 2019

וי קילנד / All Grown Up


★★★★✩
ז'אנר: קומדיה רומנטית
חלק מסדרה: לא , יחיד
קיים בעברית: לא



אגלה לכן סוד קטן, וי קילנד לא חידשה לי כלום בספר הזה. אבל.. ויש אבל גדול, נהניתי ממנו בטירוף!
לפעמים כל מה שצריך זה כתיבה טובה, דיאלוגים מצחיקים ושנונים, דמויות ראשיות שאפשר להתחבר אליהן והופ, יש לכן ספר מנצח.

וי לא תמיד מצליחה לסחוף אותי או לעניין אותי, אבל הפעם הצליח לה בגדול.

ולנטינה, או בשמה המקוצר, ואל, בת ה 37, היא גרושה טרייה שחוזרת אט אט לעולם הדייטים ומגלה את עצמה ואת רצונותיה מחדש. ואל היא מילף מהשורה הראשונה, היא מצחיקה, כיפית, חתיכה ומהממת.

כאשר חברתה איב רושמת אותה לאתר הכרויות, היא לא מצפה להתחיל להתכתב עם בחור צעיר בן 25 ובעיקר היא לא מצפה לכימיה המטורפת שתהיה ביניהם, כבר משלב הטקסטים.
אני מתה על ספרים שמשלבים התכתבויות, לא משנה לי אם זה בטלפון או באימייל, איכשהו זה תמיד יוצר המון  One liners קורעות מצחוק, סקרנות ורצון לעוד.

אני תמיד נכנסת לספרים של וי ושל פנלופה ללא קריאת התקציר כי יש להן נטייה בעיניי לפרט קצת יותר מדי. כאשר הבנתי כי ואל וה Boy Toyהצעיר שלה, פורד דונובן, הכירו בעבר הרחוק, לא הופתעתי במיוחד מהכיוון אבל כן אהבתי אותו ואת הדרך שבה זה קרה.

פורד דונובן בן ה25 היה אחד הממתקים הרציניים בספר הזה. בחור כזה שווה, מתוק ומקסים, יפה מבפנים ומבחוץ ופשוט מציאה. למרות גילו הצעיר, עברו עליו המון דברים בחיים, הוא גידל את אחותו הקטנה מגיל צעיר ואחראי על עסקי נדל"ן של מיליוני דולרים.  הוא לגמרי התנהג כבוגר משנותיו.

The life circumstances he’d been dealt had forced him to mature faster than most people his age.

מה שאהבתי במיוחד בספר הייתה העובדה שהוא הרגיש אמיתי!
ואל מצאה את עצמה כל הזמן נאבקת במוסכמות ובמה אנשים אחרים יחשבו על העובדה שהיא יוצאת עם בחור צעיר ממנה ב12 שנה.

The man made me flustered. Boy. Think of him as a boy, Valentina.

בנוסף, היא נתנה לקוראים לראות ולהרגיש את חוסר הביטחון שלה בהמון היבטים בחייה ובכל מה שקשור למערכת יחסים עם גבר חדש.
פורד, מצידו, גרם לה להרגיש נחשקת, אהובה והרים אותה למעלה בכל הזדמנות שהייתה לו.
אפשר להגיד שלגמרי התאהבתי בו והוא הפך את הקריאה שלי למהנה ביותר.

I look at you and see what you actually are—a sexy-as-fuck woman who has a killer rack, curves I want to memorize in the dark, and a laugh that’s contagious.

הרגעים האינטימיים ביניהם היו לוהטים בטירוף, אם כי לפעמים נפלו מעט לקלישאות הז'אנר.

And since I’m only twenty-five, I can pretty much fuck on demand.

לסיכום, אחד הספרים המתוקים שקראתי בזמן האחרון, נהניתי ממנו מאד ואני ממליצה עליו בחום.

4 כוכבים

"Age is just a number to use to count all the years I’m going to love you.”




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...