יום חמישי, 27 ביוני 2019

Written With You / אלי מרטינז



★★★★✩
ז'אנר: דרמה רומנטית
קיים בעברית: לא.

*סקירה ללא ספויילרים*

זהו היה אחד הדואטים הכי טובים שקראתי.
בכל פעם שאלי מרטינז מוציאה ספר או במקרה שלה, דואט חדש, אני סקרנית לגלות איזה סיפור היא תטווה הפעם וכיצד היא תצליח להפתיע ולכתוב על נושאים שלא קראתי בעבר.

עכשיו, כששני הספרים יצאו, אני ממליצה לכן לצלול לדואט הזה ואני בטוחה שתהיו מופתעות, המומות ותתאהבו בקייבן ובהדלי, בדיוק כמו שאני התאהבתי.

הספר הקודם, עליו כתבתי סקירה, נגמר בסוף פתוח וכאן, אנו לאט לאט מתחילים לקבל תשובות ופורמים את הסיפור מהעבר להווה.
אהבתי שמתחילת הספר הרגשתי שהיא שואבת אותי שוב פנימה לעולם המורכב של הדמויות הראשיות ולא גררה את הקוראים עד שקיבלנו תשובות.
בנוסף, מערכת היחסים בין הגיבורים המשיכה להיות מתוקה, אותנטית, אמינה ומלאה בקונפליקטים בדיוק כמו שאני אוהבת.

Our relationship was born in a tragedy, but I had faith we could flourish in the fortune of the seconds on the other side.

כמו שקורה בהרבה מקרים בדואטים, הספר הראשון תמיד מושלם והספר השני טיפה פחות.
בספר הזה הרגשתי שהיו מעט רגעים מתים, קצת גרירה של העלילה לקראת הסוף ודרמה מיותרת ומאולצת לחלוטין ממש בסיום.

4 כוכבים לספר השני
4.5 כוכבים לדואט כולו.

לסיכום, דואט מדהים, שווה את הזמן ומומלץ בחום.

“It’s okay to live with regret, Caven. But it’s something totally different to live in regret.”


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...