יום ראשון, 14 באפריל 2019

Repeat / קיילי סקוט



ז'אנר: דרמה רומנטית
חלק מסדרה: לא
קיים בעברית: לא


אני ברצף של ספרים טובים ולא בא לי שייגמר!
בסוף השבוע האחרון קראתי את הספר החדש של הסופרת קיילי סקוט (סדרת צלילת הבמה). אהבתי מאד גם את סדרת צלילת הבמה שלה אבל הספר הזה לדעתי התעלה עליה בכמה מונים.
הוא היה מקורי, שנון, מרגש ושילב גם תעלומת מתח שנתנה אלמנט שונה ומרענן לקריאה.

מה שאהבתי בספר במיוחד היה הסיפור היצירתי שלו, הכתיבה המצויינת והעובדה שהוא לא הרגיש צפוי בשום צורה.
הקריאה בו זרמה לי כל כך שסיימתי אותו תוך יום אחד, בהחלט נדיר מבחינתי.

הספר נקרא בשפת המקור אנגלית, בשלב זה לא קיים בעברית אך כבר המלצתי להוצאת אדל לתרגם אותו במהרה.

קלמנטיין ג'ונס היא הדמות הנשית הראשית שלנו. אנו פוגשים אותה בבית החולים, לאחר שהותקפה באכזריות על ידי אדם לא ידוע. כתוצאה מהתקיפה היא סובלת מאמנזיה (שכחה) במצב קשה ואינה זוכרת מי היא, את החברים שלה, את אחותה ובעיקר אין לה שום זיכרון של הגבר המקסים והמדהים ששמו אד, ממנו נפרדה רק כמה שבועות לפני האירוע הנורא שקרה לה.

דמותה של קלמנטיין התחבבה עליי מאד. מה שאהבתי בה הוא ההומור העצמי שהיה לה, היכולת שלה לראות את מצבה באור חיובי והדרך שבה היא קמה והמשיכה לחיות את חייה. היא ניסתה להשתקם, לבנות את עצמה מחדש ובעיקר, לנסות להיות אדם טוב יותר ממה שהייתה קודם, או כמו שהיא קראה לזה "אני הישנה" ו"אני החדשה".
היו המון בדיחות שחורות בספר, על השכחה שלה, שגרמו לי להתגלגל מצחוק ומהנאה.

There are so many questions about sex and more personal stuff I’m dying to ask you. I mean, I’m twenty-five years old and I don’t even know my favorite sex position.

כאשר קלמנטיין מגיעה לחנות הקעקועים בבעלותו של אד, הוא מופתע ומזועזע לראות אותה שם מכיוון שמסתבר כי הייתה להם פרידה לא נעימה, בלשון המעטה, ממנה קלמנטיין לא זוכרת דבר.

Someone should really write a guide for what to say in these situations. Etiquette for reconnecting with an ex after suffering amnesia. That would be quite useful.

לאחר שאד לומד על מצבה הבעייתי, הוא מוצא את עצמו במצב קשה ומורכב.
מצד אחד, הוא פגוע מקלמנטיין עד עמקי נשמתו ומצד שני, הוא מעוניין לסייע לה עד כמה שהוא יכול.

בהתחלה, כפי שניתן להבין, השיחות ביניהם מאד קשות, צורמות ולא נעימות אך לאחר זמן מסויים, אד מתחיל להירגע ולהכיר את קלמנטיין "החדשה" שבדרך לא דרך נכנסה שוב לחייו ולליבו.

אד, הבחור המקסים ביקום, כבש את ליבי מהרגע הראשון שהכרתי אותו. נכון, בהתחלה הוא התנהג לקלמנטיין כמו דוש מושלם אך לאט לאט, ככל שהסיפור התקדם והמניע לפרידה שלהם נחשף, הצלחתי להבין כמה פגוע הוא היה וכמה באמת הוא אהב את הבחורה הזו, שלפי דעתי היא טיפשה על שויתרה עליו מלכתחילה.
לגמרי לא הזיק שקלמנטיין התחילה לרייר עליו בשנייה הראשונה שראתה אותו ולא חסכה בתיאורים על הגוף המושלם שלו, הקעקועים הסקסיים שמעטרים אותו והעיניים שחודרות עמוק עמוק.

God, he’s so handsome and smooth looking, like a movie star out of an old black and white movie.

ככל שהעלילה מתקדמת, עוד פרטים נחשפים ועוד אירועים קורים. זהו בהחלט לא היה ספר משעמם וצפוי, אלא ספר מלא באקשן, ניחושים, תגליות והפתעות.

בעיניי, קיילי התעלתה על עצמה וכתבה סיפור פשוט מצויין.
אה וכמעט שכחתי את החלק הכי חשוב... הסקס.. אוי הסקס.. בשתי מילים, פאקינג לוהט!!!

“Clem . . .”“Woo me later. Fuck me now.”
And we’re more than a storm—we’re a cyclone or a hurricane. Something wild, a bit scary, and out of control.

לסיכום, לא נותר לי הרבה לומר מאשר רוצו לקרוא, בטוחה שתהנו כמוני.
5 כוכבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...