יום שני, 4 במרץ 2019

When August Ends / פנלופה וורד



✩✩

ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
חלק מסדרה: לא
קיים בעברית: לא



פנלופה וורד היא אחת הסופרת האהובות עליי ביותר. הספר האחרון שלה שקראתי Love Onlineהיה  מקורי, שנון, מפתיע ומרגש.
גם לספר הזה חיכיתי בציפייה ובהחלט אפשר להגיד שנהניתי ממנו. אמנם ההתחלה שלו הייתה מעט מוזרה ולא חפה מבעיות אך כאשר עברתי את הדפים הראשונים מצאתי את עצמי נהנית ורוצה לקרוא עוד מהסיפור של הת'ר ונואה.
הספר שילב סיפור הכרות מעניין, פער גילים בין הדמויות Slow burn , שגרם לרגע בו הם מימשו את התשוקה ביניהם להתפוצץ, דיאלוגים מצחיקים ומעט דרמה שהתאימה לכיוון אליו הספר הלך.

ה'תר צ'דוויק בת ה20, הייתה דמות מקסימה ומתוקה.
הת'ר גרה עם אמה שסובלת מדיכאון קליני בבית מקסים על האגם. לנכס שלהן יש בית סירה במרחק כמה מטרים משם אותו הן משכירות במשך שנים לעוברים ושבים שרוצים להנות מהשלווה והרוגע שהאזור מציע.
הת'ר ויתרה על הקולג' ועל הדברים הרגילים שצעירים בגילה עושים בשביל להישאר לטפל באמה ולדאוג לכלכלת הבתים והסביבה. אביה של הת'ר גר במקום אחר עם משפחתו השנייה והוא לא בדיוק בתמונה.

הת'ר הצחיקה אותי וכבשה אותי מהרגעים הראשונים של הקריאה. גילה הצעיר בהחלט שיחק תפקיד בספר הזה. היו רגעים בהם היא התנהגה בילדותיות שובת לב והיו גם רגעים בהם הרגשתי שהיא בוגרת ממספר שנותיה.
מה שבלט אצלה היו השמחה, התמימות והדרך האופטימית בה היא ראתה את העולם.

I don’t mean to be a downer when it comes to my life. I have a lot to be grateful for.

נואה קאוולירי, הצלם החתיך, השרמנטי והסקסי, מגיע לבית הסירה הצמוד לבית לתקופה של 3 חודשים, עד שאוגוסט נגמר...
נואה סוחב איתו מטענים מהעבר ומנסה בכל כוחו להיות אדם טוב יותר וללמוד מהטעויות שלו. גם את דמותו אהבתי מאד. הוא היה כן, מקסים ואמיתי.

Noah Cavallari was a man in every sense of the word.

ברגע שהת'ר רואה את נואה, היא מאבדת את זה, מתאהבת בו (ובסקסיות שלו) ממבט ראשון ובעצם הופכת להיות אובססיבית אליו במלוא מובן המילה. אני חייבת להגיד שהמהירות והאובססיה שהיא פיתחה אליו ישר מההתחלה הפריעו לי וגרמו לי לגלגול עיניים. היא התנהגה כאילו לא ראתה גבר מימי חייה ומעט הגזימה עם הרצון העז להכנס לו מתחת לבגדים.

“Is there a reason you’re staring at me instead of leaving?” Um… because you’re hot as fuck?

נואה לא חושב שזה רעיון טוב להסתבך עם הת'ר בצורה רומנטית ונחוש בדעתו לא להתקרב אליה, לא להכניס לה רעיונות לראש ובעיקר לא לשחק במשחק הזה שהיא מנסה לגרור אותו אליו. הוא דוחה את חיזוריה פעם אחר פעם אך לא באמת מצליח להוציא את הבלונדינית הסקסית והשובבה מהראש שלו.

She was dangerous—particularly because she made no secret of her attraction to me. From the moment I saw her standing in my bedroom, I’d noticed the way she gawked at me.

בתקופה שנואה שוהה בבית הסירה מתחיל בינו ובין הת'ר קשר ידידות שהופך משמעותי מאד ונותן לשניהם הרבה יותר ממה שחשבו. הם הופכים לחברים טובים, נתמכים אחד בשני והיה לי כיף לקרוא על מערכת היחסים המיוחדת שנבנתה ביניהם.

“He likes me, yes, but not in that way. He likes me like a little sister.”

כפי שציינתי בהתחלה, הספר הזה היה Slow Burn והכימיה ביניהם תמיד הידהדה והייתה מתחת לפני השטח, לא משנה כמה ניסו להתכחש אליה או להדחיק אותה.

My reaction to this man was both exhilarating and terrifying all at once.

נואה, כיאה לאדם הטוב שהוא, עוזר להת'ר ולאמה לשפץ את שני הבתים על מנת להכין אותם למכירה. בהתחלה לא הבנתי את המניע שלו לעזור להן ובכלל כל קו העלילה הזה הרגיש לי מוזר ולא אמין, אך ככל שהסיפור מתקדם הקוראים מתחילים לחבר את הפאזל ומבינים את מניעיו של נואה ומה עומד מאחורי מעשיו.

הסצנות האינטימיות ביניהם (כאשר סוף סוף הגיעו) היו פאקינג לוהטות ושוות את ההמתנה.

“I’ve never wanted anything like I want you, Heather. You make me so fucking crazy.”

לקראת סוף הספר, הסופרת הייתה "חייבת" להכניס עלילת דרמה משנית שהייתה מיותרת בעיניי וטופלה בצורה שטוחה ולא תרמה לסיפור.

לסיכום, ספר חמוד מאד, לא שגרתי, עם גילוי מפתיע ומעט דרמה.
הוא גרם לי לצחוק בקול לא מעט ואני בהחלט ממליצה עליו לקריאה בין כמה ספרים כבדים.

3.5 כוכבים

Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...