יום רביעי, 23 בינואר 2019

Love Me in the Dark / Mia Asher




*************ננטש בפרק העשירי*******************

אז מה היה לנו כאן?




נישואין שתלויים על חוט השערה לאחר בגידה.

בעל ואיש עסקים מצליח שעובד יותר מדי שעות ואין לו זמן לאשתו שמחכה לו בבית.

אהבה גדולה שהלכה ונעלמה עם השנים.

אישה שפעם הייתה "חופשייה" לעשות כל מה שהיא רוצה עד שנכנסה למשפחה עשירה, נכנעה למוסכמות, לתיקי הבירקין היקרים ולעקבי הסטילטו הלא נוחים.

רקע מושלם של עיר האורות פריז שלצערי לא היה מספיק בשביל להחזיק את העלילה.

צייר פריזאי חתיך, מושך ומסוכן שנשיקה אחת עם אשה שהוא לא מכיר גורמת לו לשכוח את הטרגדיה שמלווה אותו כבר עשר שנים. 

ועל כולם ניצח משולש אהבה אחד שהיה אמור לספק דרמה, כאב לב, התלבטויות ושברון – דבר שלא קרה.

זהו הספר הראשון של מיה אשר שאני קוראת ולצערי הוא איכזב אותי.

הכתיבה הייתה לא רעה אך הספר נפל לקלישאות, הרגיש לי צפוי מאד, לא אמין בכלל ובעיקר לא הרגשתי דפיקות לב או ריגוש מיוחד במהלך הקריאה.

לפעמים אחרי שקוראים כל כך הרבה ספרים, הצפוי נהפך למלכודת רצינית.

אני מחפשת את הספרים הפנומנליים, אלו בעלי הסיפור המקורי והכתיבה המיוחדת, אלו שישברו לי את הלב ויגרמו לי לפרפרים.
הספר הזה לא סיפק את הסחורה והוא היה בשתי מילים – צפוי ומשעמם.

לא מומלץ.

הלכתי לחפש את הספר הבא....



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...