יום שני, 17 בדצמבר 2018

אנגלי מלוכלך / אילזה מאדן מילס





✩✩
הרבה זמן חיפשתי ספר קולג' טוב. כזה שישחזר עבורי את החוויה המהממת שהייתה לי כשקראתי את סדרת אוף קמפוס של אל קנדי (העסקה והמשכיו).
כשהתחלתי לקרוא את הספר הזה, הוא בהחלט סיפק את הסחורה ועלה על הציפיות שלי.
מצאתי את עצמי נהנית בטירוף, צוחקת בקול ומתעלפת על דקלן, האנגלי המלוכלך שלנו.
סיפור החיים הלא פשוט של אליזבת', הדמות הנשית, והחוויה הטרגית שהיא עברה, נתנו את הטון לספר והצלחתי להתחבר לכאב שלה ולסיבה שבגללה החליטה לסגור את ליבה ולא לאהוב שוב.

יחד עם כל זאת, לקראת אמצע הספר, אני מודה שהוא איבד מעט מהקסם שלו בעיניי ונפל לקלישאות ודרמות מיותרות וצפויות.

הספר הוא חלק מסדרה של שלושה ספרים, כל אחד על דמויות אחרות ולכן הוא עומד בפני עצמו.
הספר תורגם ע"י הוצאת לבבות וראה אור בימים האחרונים.
קראתי אותו בשפת המקור, אנגלית.

דקלן, בן ה20, סימן את כל התיבות הנכונות. ברגע שפגשתי אותו, לא הצלחתי להפסיק לדמיין אותו במחשבותיי. אנגלי עם מבטא הורס, סקסי, חתיך, מומחה באמנויות לחימה ומתאגרף בקרבות קולג' לא חוקיים.

You use your fists a lot?” “Yes,” he said softly. I sucked in a sharp breath. Dangerous. Sexy. Trouble. Why was I still talking to him?

אה והזכרתי כבר שיש לו אח תאום?

דקלן , יחד עם אחיו דקס, עברו לארה"ב בילדותם לגור עם אביהם לאחר שאימם נפטרה בגיל צעיר.
למרות שדקלן הוא סטודנט מצטיין, הוא רואה את עתידו בתחום אימון הכושר וזה משהו שלא מתיישב טוב עם אביו וגורם להרבה חיכוכים ביניהם.
גם לדקלן וגם לאליזבת' יש אקסים מיתולוגיים שמשתלבים בסיפור וגורמים להם ללא מעט צרות.

אליזבת', שאת דמותה חיבבתי מאוד, גוררת איתה הרבה אשמה, פחד וחוסר ביטחון בגלל אירוע שקרה בעברה. עולם הדייטים שלה מסתכם בסטוצים חד פעמיים עם בחורים בהם היא יכולה "לשלוט" כדבריה והיא לא נותנת לעצמה להיקשר שוב לאף בחור.

Shame beat me with her whips. I hadn’t had a reaction like this in months, mostly because I kept my environment in strict control.

למרות שזה נשמע קלישאתי, הבנתי הפעם מה עומד מאחורי מעשיה ורצונה לא לפתוח את ליבה והצלחתי להזדהות עם הרגשות הקשים שלה.

כמובן שכל זה משתנה, כאשר ערב אחד במסיבת קולג' היא פוגשת את דקלן והשאר, כמו שאומרים, הסטוריה.

I’d like to pet that jungle cat, rub his silky fur and make him purr… I slapped myself mentally. Jungle cat? Make him purr? What was wrong with me tonight?

הכימיה בין אליזבת לדקלן הייתה מהממת. כל משחקי ההלוך ושוב ביניהם והפלירטוט אחד עם השני לגמרי עשו לי את זה ומצאתי את עצמי נהנית לקרוא אותם.

I wanted to fuck you the minute you walked in that party,” he snapped. “Then why don’t you,” I bit back, tossing back my shoulders. “You think you want me?” he said tightly. “You can’t handle me, Elizabeth.

דקלן באמת היה מתוק ומקסים ובילה הרבה רגעים בספר בניסיון לשבור את החומות של אליזבת' ולהכיר אותה מקרוב.

“I’m nice to you because you’re worth it, Elizabeth.”

הבעיה מבחינתי התחילה כאשר לאחר כל הציפייה, סצנת הסקס הראשונה ביניהם התגלתה כקלישאה אחת גדולה, כולל ההצהרות הרגילות והשחוקות של "את שלי...", "את כל כך צרה..." ו"תגמרי בשבילי".
בנוסף, לטעמי היו ביניהם יותר מדי משחקים של אני שלך, אני לא שלך וכדומה. זה הרגיש לי ילדותי ואני מרגישה שכבר עברתי את השלב הזה.

לקראת סוף הספר, מצאתי את עצמי מנחשת (וצודקת) מה הולכת להיות השתלשלות האירועים וניתן להגיד שזה קצת ביאס לי את הקריאה.

לסיכום, ספר קולג' נחמד מאד, עם עומק, קומדיה, דרמה ודמויות מעניינות.
לולא הקטעים הקלישאתיים והדרמה המיותרת והצפויה, הוא היה יכול להיות ספר מושלם.

ממליצה לכן לקרוא ולחוות את דעתכן.

3.5 כוכבים


Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...