יום חמישי, 17 במאי 2018

Right (Cafe Series Book 2) / Jana Aston


★★★★✩


אל הספר הזה הגעתי לגמרי במקרה. הספר הראשון בסדרה הומלץ לי ע"י חברה אבל לא התחברתי אליו כל כך. נשאלת השאלה, למה החלטתי להמשיך לספר השני בסדרה?
התשובה שהיא שהדמות הראשית הנשית בספר הזה, אוורלי, כל כך קרצה לי בספר הראשון שהחלטתי לקחת צ'אנס ולקרוא את הספר עליה.
הפעם, לקחתי צ'אנס נכון כי הספר הזה התברר כאחד הספרים הטובים והמצחיקים ביותר שקראתי.
כמות הציטוטים שרציתי לשים בסקירה הזו היא אין סופית, הדמות הנשית אמרה כל כך הרבה דברים שגרמו לי הנאה גדולה ובעצם הזכירה לי למה אני כל כך אוהבת לקרוא.

כפי שניתן להבין, הספר הוא השני בסדרה שמורכבת מארבעה ספרים והוא StandAlone לחלוטין, כלומר אין צורך לקרוא את הראשון על מנת להנות ממנו (ואתן הולכות להנות).
חשוב לציין שבספר השני ישנם פרטים על הזוג מהספר הראשון.
הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית.

מעבר לכך שהספר היה קורע, שנון ופשוט מהנה, הפרקים הראשונים בו היו בין הטובים שקראתי. במהלך כל הסצנות הראשוניות, אוורלי נוסעת במכונית עם בחור שאנו לא יודעים את זהותו. לאט לאט במהלך הנסיעה מתגלים עליו פרטים והקוראים בעצם צריכים "לשחק" את משחק הניחושין ולנסות להבין מי זה לעזאזל הבחור השחצן, החתיך והחצוף הזה שנוהג באוטו?

You’re priceless, Everly. I think I’m really going to enjoy you.” “Enjoy me? You don’t have me.” “I will.”

אם תיקחו את לוסי המשוגעת והמהממת מ"לשנוא את אדם קונור" ותכפילו את האישיות שלה פי 10, תקבלו את הדמות הנשית הראשית בספר הזה.
אוורלי ג'נסן – סטודנטית למשפטים בת 22, שנונה, אינטילגנטית, חצופה, פלפלית, כנה עד כאב, אוהבת להתערב בכל הדברים שלא נוגעים אליה ולשדך אנשים זה לזה אפילו אם הם לא מעוניינים בכך. אחד מהקורבנות הקבועים שלה היא חברתה הטובה קלואי שהספר הבא בסדרה הוא עליה.
אוורלי אוהבת להיות במרכז תשומת הלב, ופשוט חיה וחוגגת את מי שהיא.

There’s a hint of a smirk on his face that makes me want to punch him, or watch porn with him. I’m not sure which and it confuses me.

הסופרת עשתה פה מין היפוך תפקידים, לקחה את גבר האלפא הטיפוסי ופשוט שתלה את האישיות שלו באישה, זה היה מצחיק, מרענן וכיפי לקריאה.

Just so we’re clear, you’re mine.” He smiles in response. “You’re such a little cavewoman.”

אוורלי מאוהבת נואשות בחבר הכי טוב של אחיה, פין Finn קמדן מאז שראתה אותו בפעם הראשונה כשהייתה בת שש.

I shake his hand and it’s settled, in my six- year- old heart. I’m going to marry Finn.

בספר הראשון (ממה שקראתי) אנו מקבלים הצצה לאובססיה של אוורלי כלפיו, דבר שביסס לי את רמת המשוגעות שלה וגרם לי לרצות לקרוא עוד עליה. במהלך העלילה בספר השני, אנו מקבלים מושג יותר מוחשי מה היא אכן עוללה על מנת לנסות ולגרום לו להבין שהיא האישה המושלמת עבורו.

Breaking into Finn’s apartment and making dinner did not go as I planned.

למרות שיראה הגיוני שהגבר בספר השני יהיה פין, התשובה היא לא. הסופרת עשתה לנו הפוך על הפוך והחליטה לשדך את אוורלי למישהו אחר.
הגבר שלנו, סוייר, הוא איש עסקים מצליח מאד, גדול מאוורלי ב12 שנים, נדיב, חתיך, מצחיק ובחור מהמם. התאהבתי בו לגמרי ואני שמחה שהוא זה שיועד למשוגעת הזו.

Sawyer challenges me, in a sort of terrifying way.

לאורך כל הספר, זה היה נראה כאילו הוא באמת היחיד שיכול להתמודד עם המטורללות שלה וזה היה כיף גדול לקרוא את זה.

I bet he’s had sex in here, I think. “Yes, I’ve had sex in my office,” he says, answering my unasked question. “I wasn’t going to suggest it for our first time together as I’m not sure how loud you are.”

סצנות הסקס ביניהם היו לוהטות, מושכות וגרמו לי להאמין לכימיה המטורפת שהרגשתי שמתפתחת ביניהם במהלך הספר.

I’ve had sex before. I haven’t had whatever is happening right now.

מכיוון שאוורלי מאד משוחררת מבחינה מינית ומרגישה מאד בנוח עם עצמה (בדומה ללוסי), היא ניהלה את העניינים ביניהם, לקחה שליטה וגרמה לי לצחוק בלי סוף.

"I’m open to trying whatever your thing is. Unless it’s anal. I’m saving anal for marriage.” “Saving anal for marriage,” he repeats back to me. “Is that an actual thing?”

“Anyway, why can’t I suck your dick tonight? You’re being unreasonable.”

חצי כוכב ירד על ההתפתחות האחרונה בספר. הסופרת החליטה להכניס ממש לקראת הסוף דרמה שהרגישה מאולצת, לא אמינה וטופלה מהר מדי ובדרך שאינה מתאימה לאופי הדמויות הראשיות.
הטוויסט שקרה לא הרס לי את ההנאה מהספר, אבל בהחלט היה ניתן לחשוב על משהו מקורי יותר ולטפל בו בצורה אחרת.
קשה לי להאמין לאירועים כאשר הם מסתדרים בצורה מושלמת וללא שם הסתייגויות ותקלות, אמנם זה ספר ולא החיים האמיתיים אבל אני אוהבת לקרוא ספרים שמשקפים קושי ואמינות, לא רק חדי קרן וקשתות בענן.

לסיכום, זהו אחד הספרים המצחיקים והשנונים שקראתי, הדמות הנשית עשתה פה את כל הסיפור והגבר שלצידה תמך בה בצורה נהדרת. נהניתי מאד ממערכת היחסים ביניהם ואני ממליצה לכולכן לצלול לספר ולקבל מנת צחוק הגונה וכיפית.

4.5 כוכבים








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...