יום שלישי, 29 במאי 2018

Rebel Heart / וי קילנד & פנלופה וורד


★★★★✩

ספר שני מתוך דואט

Rebel Heart הוא המשך ישיר של הספר הראשון בדואט, Rebel Heir.
אם קראתן, אתן יודעות שהספר הראשון נגמר בסוף פתוח, בהפתעה וב CliffHanger  מסתורי ומעניין.
בספר השני, אנו ממשיכים את סיפורם של ראש וג'יה.
**סקירה זו עלולה להכיל ספויילרים על הספר הראשון בסדרה.

ספר זה הוא לא StandAlone ויש לקרוא את הספר הראשון בדואט קודם.

הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית.

בדומה לספר הראשון, גם מהספר הזה נהניתי מאד. הסופרות הצליחו להפתיע אותי ולקחת את העלילה למקום לא צפוי, מעניין ואמיתי. הספר הזה מסכם את סיפורם של ראש וג'יה ולאחר שקראתי שני ספרים מלאים על הזוג הזה, אני יכולה להגיד שהם נכנסו לי ללב ולא הרגשתי תחושת מיאוס מהם, כמו שלעיתים קורה בדואטים או בטרילוגיות.

יותר מהכל, בלט בספר הזה המסירות, האהבה, ההערכה והרגשות העזים שראש חש לג'יה. הסופרות עשו עבודה נפלאה בלגרום לקוראים להבין מצד אחד כמה ראש אוהב את ג'יה, ומצד שני כמה הוא נקרע בבחירה שהוא חייב לעשות.
לאורך כל הספר, למרות שהיו ביניהם קונפליקטים ונושאים מורכבים שהם היו צריכים לפתור, הוא לא זנח אותה לרגע או גרם לה להרגיש חסרת ערך או לא אהובה בעיניו.

“You know one of the things I love about Rush… is that he makes me feel protected"

גילוי נאות, בדומה לג'יה, גם אני בהריון והצורה שבה ראש הראה לה, גם במילים וגם במעשים, כמה הוא נמשך אליה, מת עליה ולא יכול להוריד את העיניים או הידיים שלו ממנה, לגמרי המיסה אותי וגרמה לי לקנאה קלה J

"I was thinking about how good you always make me feel about my body. The only reason I feel sexy right now is because of you."

כפי שאתן יודעות, ג'יה היא סופרת רומנטית שכותבת במהלך שהותה בהמפטונס סיפור אהבה. במהלך הספר הקוראים נחשפים לתהליך הכתיבה שלה ולפגישה שלה עם העורכת שלה. החלקים האלו בספר היו משעשעים למדי, אירוניים וחמודים.
בשלב מסוים, העורכת של ג'יה מבקשת ממנה לשנות את קו העלילה ולכתוב על "חייה" ומה שקרה לה בקיץ האחרון בהמפטונס. "חייה" הם בעצם הספר שלנו ואהבתי את הקריצה והמשחק שהיה כאן.

“Gosh, I still wish you would consider putting pen to paper about your summer experiences. I think it would make an amazing story.”

ראש וג'יה, הזוג הלוהט, עדיין ממשיכים במשחקים ובפלירטוטים שלהם גם בספר זה. המתח המיני לא רק שלא ירד, אלא התעצם והתגבר.

I couldn’t hide the smirk on my face as I wondered if all the blood had rushed to Rush’s head, too—his southern head, that is.

ככל שהעלילה מתקדמת, הסיפור ממשיך להסתבך. גם ראש וגם ג'יה נתקלים בסיטואציות לא קלות שמצריכות מהם לצאת מאזור הנוחות שלהם ולחשוב על חייהם.
הרגשתי שהסופרות עשו עבודה טובה בבניית האירועים, בשילוב הדמויות המשניות ועזרו לראש, דרך אירועים אלה, להגיע להחלטה לגבי מה שהוא רוצה ממערכת היחסים שלו עם ג'יה.

הדמות של או'ק Oak, שומר הראש של מועדון ההייטס (ששייך לראש ובו ג'יה עובדת) שימש כאיש מפתח חשוב בספר זה. או'ק, למרות גודלו והחזות המפחידה שלו, הוא איש מקסים, טוב ועדין והיה איש סודו של ראש. הוא נתן לו כמה עצות טובות וגרם לו להבין את המשמעות של האהבה שהוא רוחש לג'יה.

“You have to figure out whether your love for Gia is stronger than your hate for your brother.”

לקראת סוף הספר, הייתה תחושה שהעלילה קצת נמתחה ונמרחה מעבר למה שצריך.
בנוסף, ראש וג'יה קיבלו החלטה בנוגע לעתידם ועתיד התינוק שלא התיישרה הגיונית עם עלילת הספר והרגישה מיותרת. נדמה כי נעשתה רק על מנת ליצור עוד דרמה לקראת הסיום.

לסיכום, ספר טוב שסגר את כל הפינות ונתן לי את הHappily Ever After  שחיכיתי לו מבלי להיות צפוי מדי. הדמויות של ג'יה וראש היו דמויות טובות, עגולות ומעניינות וסיפורם היה מעניין וסוחף.
מומלץ
4 כוכבים לספר זה
4.5 כוכבים לכלל הדואט

I slid her down my body and cupped both her cheeks. “No, babe, I didn’t lose. From now on, there is no more unfortunately in our story.”







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...