יום חמישי, 22 בפברואר 2018

To Hate Adam Connor / אלה מייז

★★★★★
אתחיל ואומר שאני כל כך שמחה שהספר הזה יצא לאור בהוצאת "בוקטיק"!
אני מרגישה כאילו ביצעתי סוג של "תחקיר" על הספר לפני שהוא יוצא בעברית ואני יכולה להגיד לכן בלב שלם
שהוא אחד הספרים השווים שקראתי.
אפילו הצלחתי לחמוק החוצה בזמן ארוחה משפחתית על מנת להמשיך לקרוא. זוהי אינדיקציה בעיניי שהספר אכן היה מושך ומעניין.
היה לי כיף להישאב לעולם ההוליוודי של הדמויות והרגשתי חלק מהעלילה.

To hate Adam Conor הוא הספר השני מתוך דואט, הראשון נקרא To Love Jason Thorn ויצא לאור לפני מספר חודשים בהוצאת "בוקטיק". 
את הספר הראשון לא קראתי מכיוון שקיבלתי המלצה מחברה שהשני יותר טוב ואכן שמעתי זאת גם כן מכמה נוספים שקראו.
מבחינתי, לא הרגשתי חיסרון בכך שלא קראתי את הראשון וסיפורם של לוסי ואדם מתאים להיקרא כספר יחיד.

הספר מסופר מנקודת מבט כפולה של האישה והגבר וזה בהחלט תרם לעלילה. אהבתי מאד לקרוא את שני הצדדים והרגשתי שההחלטה של הסופרת לשלב את שניהם הייתה נכונה.
לאחר מספר פרקים ראשונים מנקודת המבט של לוסי בה צפיתי באדם מרחוק דרך העיניים שלה, אהבתי לקבל את הפרקים מהצד של אדם. בגלל שהוא כזה מסתורי, חתיך ומפורסם הוא לגמרי עניין אותי ורציתי לדעת מהם המחשבות והרגשות שלו.

הדמויות בספר לגמרי שבו אותי וגרמו לי להתאהב בהם מההתחלה.
הדמות הנשית היא לוסי מאייר בת ה 23. הספר מתחיל לאחר שזרקו אותה ובעקבות ההיסטוריה המשפחתית שלה היא מחליטה שהיא מקוללת באהבה.
לוסי היא אחת הדמויות הנשיות הכי מצחיקות שנתקלתי בהן. היא לא הגיבורה הראשית הרגילה, יש בה מוזרות מעניינת, שובה, חמודה ומיוחדת. היא לא האישה החזקה האולטימטיבית וגם לא ה"עלמה במצוקה". יש בה שילוב של שניהם ואת החלק השביר שלה אנו פוגשים בהמשך הספר.
היא שטותניקית, פלפלית, עקשנית, נחושה וחברת אמת לאוליב, חברתה הטובה ביותר.
מה שהכי אהבתי בה הוא שהיא מאד מחוברת למיניות שלה ויודעת מה ואיך היא רוצה במיטה. היא לא חוסכת בגסויות, אוהבת גברים ומה שיש להם להציע לה והשילוב בינה לבין אוליב הביישנית היה קורע.

אדם קונור, השחקן ההוליוודי שובר הלבבות בן ה 28 הוא לגמרי חלומה של כל אישה.
הכריכה של הספר בהחלט משקפת אותו ואוליב ולוסי לא מפסיקות להזיל עליו ריר. אנו פוגשים אותו לאחר גירושין לא קלים מחברתו השחקנית ומגלים עליו שהוא רגיש מאד, שבור ולא מייצג את הסטריאוטיפ של כוכבי הוליווד ההוללים. לאדם יש ילד בן 5 בשם איידן שמקפיץ את העלילה כמה רמות למעלה ובונה קשר מאד מאד מיוחד עם אוליב.
בכל סצנה בה נמצאים אדם ואיידן יחד, ניתן לראות כמה הוא אבא מסור שאוהב ודואג לילד שלו יותר מהכל. ההקרבה והאהבה שהוא מרעיף עליו מיוחדת במינה וישנה הדגשה מאד גדולה בספר לקשר החזק בינו ובין איידן.

הספר לא נופל לקלישאות של קומדיה רומנטית טיפוסית ומשלב אהבה, מתח, התרגשות והפתעה בצורה מצויינת. הספר מלא באקשן, כל הזמן קורים דברים ולא הרגשתי שעמום לרגע.
אהבתי מאד את הדרך שבה לוסי ואדם נפגשו. זו הייתה דרך מאד קונבנציונאלית והסיטואציה העמידה את שניהם במצב טריקי ולא פשוט.

לגבי הכימיה ביניהם... וואו ושוב פעם וואו. בגלל שלוסי מרגישה כל כך בנוח עם הגוף שלה ואדם הוא אליל, הסצנות האינטימיות ביניהם היו לוהטות, חדשניות וסקסיות בטירוף. הם לגמרי גרמו לי לפנטז על כמה דברים ;) במהלך בניית הקשר ביניהם, אדם לא ויתר ללוסי, הם שיחקו אחד עם השני משחקים מאד סקסיים ומצחיקים ונהניתי מהדיאלוגים ביניהם.

מדי פעם, בין פרק אחד למשנהו קיבלנו "ידיעה" מצהובון על החיים של אדם קונור ואיך רואה אותו התקשורת מבחוץ, זה היה חמוד מאד והוסיף לאותנטיות של העלילה.

מה שמפריע לי והפריע לי גם בספר הזה, הוא שתמיד כאשר יש ילד/ה שהוא/יא רק של אחת הדמויות (בדרך כלל של הגבר), האישה מתחברת אליו או אליה ללא כל היסוסים ותמיד הם מסתדרים נפלא ויוצרים קשר מהמם. לי זה מרגיש יותר מדי
Too good to be true ולא משקף את המציאות. הייתי רוצה לקרוא ספר שמציג את הצד השני. ספר שבו האישה החדשה לא בהכרח מסתדרת עם הילד/ה.
דבר נוסף שהפריע לי בספר הוא שללוסי לא היו כמעט תחומי עניין אחרים חוץ מאוליב, ג'ייסון, אדם והבן שלו איידן. מזכירים פה ושם את העובדה שהיא למדה ראיית חשבון ואת המשפחה שלה, אבל הייתה חסרה לי הרחבה בנושאים האלו. זה ברור שהיה לה קשה עם בחירת מקצוע ובעבר עם סבתה ואמה אבל לא היה זה מספיק השתקפות בעלילה ודברים אלו חשובים על מנת להכיר יותר את הדמות ולהבין כיצד היא הפכה לבן אדם שהיא היום.

לסיכום, נהניתי מאד מהספר, הוא נכנס אצלי למקומות הגבוהים ונמצא בקטגוריה של ספרים קלילים וסקסיים שכיף לקרוא. אני שמחה שבקרוב עוד בנות יהנו ממנו בשפה העברית ומחכה בקוצר רוח לשמוע את דעתכן J


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...