יום שני, 27 באפריל 2020

Things You Save in a Fire \ Katherine Center


★✩

ז'אנר: דרמה
חלק מסדרה: לא. יחיד.
קיים בעברית: לא


זהו סיפורה של קאסי האנוול, לוחמת אש אמיצה, ייחודית, טומבוי והדמות הכי רחוקה מהנשים שמככבות בז'אנר הרומנטי שלנו.
למעשה, בעיניי זהו אפילו לא ספר שאפשר להגדיר אותו מ"הז'אנר". כן, יש כאן סיפור אהבה יפהפה בין קאסי ואחד הכבאים שעובד איתה אך מערכת היחסים שלהם תפסה תאוצה רק לקראת הסוף ורוב הסיפור התמקד בקאסי - הטראומה שהיא עברה, התמודדות עם אימה החולה והדרך שבה היא מפלסת וכובשת את דרכה בעולם שמורכב מגברים סקסיסטיים (לרוב) ומראה להם מי הבוס.

הספר הזה ריגש אותי מאד, גרם לי לבכות וסחף אותי לעולם אחר. הכתיבה הייתה יפהפייה ובהחלט הרגשתי שבא לי להמליץ לכן עליו.
אם בא לכן לקרוא משהו שונה, סיפור עמוק ומשמעותי על הדרך לסליחה, סיפור על אישה מיוחדת, חזקה ולא מתפשרת, זהו הספר בשבילכן.

כן אומר שהיו כמה דברים שהפריעו לי בספר, בעיקר לקראת הסוף - דברים שהסתדרו מהר מדי, איטיות העלילה לעיתים, דמותה של קאסי שהתרככה בעיניי יתר על המידה ובגדול, יותר מדי רגעי הולמרק שאמורים לעשות לך נעים בלב אבל עליי קצת העיקו וגרמו לי לגלגול עיניים קל.

4 כוכבים ⭐️⭐️⭐️⭐️

תודה ל Michal Avihail Heltai אהובתי על ההמלצה ועל הליווי בקריאה❤️

*הספר לא קיים בעברית

לרכישה:
https://amzn.to/2YuAjxE

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...