יום ראשון, 24 בפברואר 2019

The Risk / אל קנדי





★✩

ז'אנר: College Romance
חלק מסדרה: כן, אבל עומד בפני עצמו
קיים בעברית: כרגע לא




אין סופרת בעולם הזה שכותבת קולג' כמו אל קנדי. כל פעם כשאני קוראת ספר שלה אני מדמיינת את עצמי כתלמידת קולג' בארה"ב עם כל שחקני ההוקי החתיכים סביבי והשטויות שפשר לעשות רק בתקופה הזו בחיים.
הספרים שלה תמיד גורמים לי לקנא ולקלל את העובדה שנולדתי בישראל ולא בארה"ב J
לאל יש כישרון מיוחד לגרום לקוראים לרצות להיות הדמויות שהיא כותבת. 

בספר הראשון בסדרה חלמתי להיות סאמר, הברבי המושלמת והעשירה עם הארון מלא בגדי המעצבים וההומור ההורס ששמור רק לה.
בספר השני, על ברנה ג'נסן, המצב לא היה שונה. קינאתי שוב, נהניתי שוב ורציתי להיות היא. בעיקר בגלל שהיא זכתה להתנשק (וקצת יותר...) עם הקפטן של הקבוצה הנגדית, ג'ק קונלי החתיך.

אל גרמה לי להכנס שוב לעולם הקולג' ולא לרצות לעזוב לעולם.
חיכיתי לספר הזה בציפייה רבה והוא לא איכזב. צחקתי, התרגשתי ונהניתי.

הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית.
הוצאת א(ה)בות רכשו את הזכויות לספריה של אל והבטיחו שגם הסדרה הזו תתורגם, נקווה שבקרוב.

ברנה וג'ייק שהכרנו בספר הקודם, הראשון בסדרה, הם אויבים מושבעים.
היא – בתו של מאמן קבוצת ההוקי של אוניברסיטת בראייר
הוא – קפטן קבוצת ההוקי המתחרה של אוניברסיטת הרווארד

Connelly is the captain of the Harvard hocky team, AKA, THE ENEMY.

למרות שהם אמורים לשמור על מרחק אחד מהשנייה, אנחנו יודעות איך זה כשיש כימיה.. ותאמינו לי, ווהו כמה כימייה הייתה ביניהם.

“Hmmm.” He licks his bottom lip. It’s a ridiculously sexy move. Everything about him is sexy. Which is why I hate him.

אהבתי מאד את הדמויות של שניהם. היה להם עומק, תחומי עניין אחרים וסיפורים מחוץ למערכת היחסים שנבנתה ביניהם.

ברנה היפהפייה איבדה את אמה בגיל צעיר ונותרה לגור עם אביה, מאמן קבוצת ההוקי. אחרי אירועים שקרו בשנות ההתבגרות שלה ועליהם אביה כעס מאד, הם התרחקו, נהיו קרים אחד לשנייה ודי ניתקו קשר.

“Bren,” he says. Then stops again. I feel like most conversations with my father go like this. Start and stop. Words we want to say, and words we don’t say. It’s so hard to connect with him.  

לאחר שהיא נאלצת לחזור לגור איתו באותו הבית, אנו מתחילים להבין את הדינמיקה המסובכת ביניהם ואת העובדה ששניהם רק רוצים להיות נאהבים אחד ע"י השנייה. אהבתי את עלילת המשנה הזו, היא הייתה אמיתית, נוגעת ללב וחשובה.

מעבר לתחום העניין העיקרי שלה בספר הזה, ג'ייק קונלי, ברנה חולמת להיות עיתונאית ספורט בעולם שוביניסטי שמנוהל ע"י גברים. היא סרקסטית, מלאת פלפל, אינטילגנטית ולא נותנת לאף אחד לעמוד בדרכה להגשים את חלומותיה.

ג'ייק קונלי, הקפטן הכריזמטי בעל העיניים הירוקות המהפנטות, חלם להיות כוכב הוקי מגיל 5. מעולם לא הייתה לו חברה והוא מרוכז אך ורק במטרות שלו להיות חלק מליגת ה NHL הנחשבת.
כשברנה ג'נסן נכנסת לחייו, הוא מתחיל להבין לאט לאט שהיא לא כמו שאר הבחורות שהוא הכיר. היא מאתגרת אותו, משפיעה עליו וגורמת לו לאבד את הראש... ביותר ממובן אחד.

And she’s got a mouth on her. The kind that needs to be silenced every now and then, maybe with another mouth pressed up to it…

הדיאלוג השנון בין שניהם היה הדבר הכי כיפי שקראתי בספר כבר הרבה זמן. הם הצחיקו אותי וגרמו לי לזכור שוב למה אני מאוהבת בכתיבה של אל קנדי המלכה.

I mock- pout. “Oh, Daddy. You’re so strict.” “I’m not your daddy.” His lips curve again. “Though I could be if you want.” “Oh gross. I’m not calling you ‘Daddy’ in bed.”

כפי שציינתי קודם, הכימיה והלהט ביניהם היו מפוצצים

Kissing you makes me so hard,” he murmurs.

אהבתי לקרוא את הסצנות האינטימיות שהיו שילוב של הפה המלוכלך של שניהם עם קצת ציניות וצחוקים מהצד של ברנה.

“Want to make out some more before we go?” Jake’s tone is boyishly hopeful. “Nope.” His gaze turns devilish. “How about a blowjob?” “Aw, I appreciate the offer, but I don’t have a penis.”

הספר לא הלך למקומות צפויים ולא הייתה דרמה מיותרת בצורה של נפרדנו בגלל ריב מטופש או סוד שלא התגלה ועכשיו בואי נחזור להיות יחד – כמו שקורה ברוב הספרים.

עם זאת, היו מספר דברים שפחות דיברו אליי.
עלילות המשנה איכזבו - החל מאקס של ברנה שצץ מדי פעם ולא היה ברור תפקידו בספר, עד מערכת יחסים שנבנתה בין מייק הוליס לבחורה מטורללת בשם רופי.
בנוסף, אני מבינה שמדובר בספר ספורט אך דיבורי ההוקי עייפו אותי בשלב מסויים וגרמו לי לדלג על כמה שורות פה ושם.
האפילוג היה חסר בעיניי, ציפיתי לשמוע על ג'ייק וברנה בעתיד הרחוק ולראות כיצד הם מסתדרים עם המרחק אך אני מניחה שאל רצתה לשמור זאת לספרים הבאים בסדרה.

לסיכום, ספר קולג' מדוייק, כיפי ומהנה בטירוף.
מומלץ בחום!
4 כוכבים

 Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...