יום שני, 26 בנובמבר 2018

Fall / Kristen Callihan


Image result for fall kristen callihan
★✩
הספר הוא השלישי בסדרת vip על להקת הרוק המצליחה בעולם בשם "קיל ג'ון".
הספר הראשון סיפר את סיפורו של קיליאן (חבר הלהקה) והספר השני את סיפורו של גבריאל סקוט ההורס , אמרגן הלהקה.

הספר השלישי מתמקד בג'ון (ג'קס), גיטריסט בחסד, זמר מעולה ובעל סקס אפיל מטריף שגרם לי לקנא בדמות הנשית הראשית (סטלה) על כך שהיא זוכה לנשק אותו.

הספר יכול להיקרא כסטנד אלון אך אני ממליצה לכן מאד לקרוא את הספר השני בסדרה שהיה מצויין.
את הראשון פחות אהבתי.

הספר מתרחש כשנתיים לאחר ניסיון ההתאבדות של ג'קס. כפי שניתן להבין ג'קס סובל מחרדה ודיכאון , המשפחה שלו לא בתמונה ובעצם מי שמחליף אותם הם חברי הלהקה שעוזרים לו להמשיך הלאה.

ג'ון הייתה דמות מדהימה בעיניי, בנוסף למראה החיצוני ההורס שלו ולכשרון המיוחד שכבש אותי, היה בו עומק , שנינות , ונהניתי לקרוא עליו מאד.

סטלה, הדמות הנשית, הייתה לא פחות טובה ממנו. היא נשמה אבודה, שלאחר מות אמה בגיל צעיר, עברה לגור עם אבא לא מתפקד בעיר הגדולה ניו יורק. מעולם לא היו לה חברים אמיתיים או אדם להישען עליו ולכן יש לה בעיה לבטוח באנשים.

I’ve spent years pretending that my life is filled with people and joy, when really I’ve walled myself off in this self-protected tower.

סטלה היא ג'ינג'ית לוהטת, עם קימורים לא נגמרים ופה משעשע וכיפי.

Must not kick rock star. His body is probably insured.

הדיאלוגים בינה ובין ג'ון היו פשוט מעולים וגרמו לי לרצות להמשיך לקרוא עוד ועוד מהזוג המיוחד הזה.

Don’t you worry. I’ll pay proper attention to your sweet little kitty.” With a yelp, he backs away, evading my pinches and laughing. “She may not get the full-service meal at first, but I’ll keep her content.”

הספר משלב הרבה נושאים חשובים כגון בדידות, כמיהה לאהבה, התאבדות, בעיות משפחתיות ועוד ועוד..
הרגשתי שאני קוראת ספר אינטליגנטי ששילב דרמה עם קומדיה בצורה נפלאה.
הספר גם כן שילב אלמנטים של מוזיקה ושירים שתרמו לו מאד.

הדבר היחיד שהפריע לי מעט הגיע לקראת הסוף, בו נוצר קונפליקט בין סטלה לג'ון שהיה לא נחוץ בעיניי והרגיש כאילו נכתב בשביל לסמן וי על הנושא.

לסיכום, ספר מצויין, מומלץ מאד.
4.5 כוכבים

Image result for buy now on amazon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...