יום רביעי, 23 במאי 2018

קיי ברומברג / Worth the Risk / שווה את הסיכון


★★★★✩

קיי ברומברג (סדרת "מונעים") בהחלט עשתה זאת שוב. יאמר לזכותה, הסופרת הזו יודעת לכתוב ולרקום סיפור ועלילה מרגשים ומקוריים והצליחה לסחוף אותי גם בספר הזה.
קיי מסתמנת כאחת הסופרות האהובות עלי ואין ספק שאני מחכה בקוצר רוח לספר הבא שלה.

Worth the Risk הוא הספר השלישי מתוך סדרה על שלושה אחים מיוחדים במינם. גארט (השוטר) , גריידי (הכבאי) וגרייסון (הטייס) שהספר הזה הוא בעצם הסיפור שלו.

הספר אמנם מהווה חלק מסדרה אך בדומה לקודמו, הוא יכול להיקרא כ StandAlone ואין צורך לקרוא את הקודמים בסדרה על מנת להנות ממנו.
קיי ברומברג ממשיכה לדבוק בתבנית שמצליחה לה בכל פעם, רומן דרמתי שמכיל מידה נכונה של קומדיה, צחוק והמון רגש. היא משלבת בין השניים בצורה נפלאה, סוחפת ומרגשת. נהניתי מאד מסיפורם של גרייסון מאלון וסידני ת'ורת'ון.

גרייסון, בדומה לשני אחיו הגיבורים, המוצלחים והחתיכים, לא נפל רחוק מעץ הגנים המשפחתי.

I'm struck immediately by the man looking back at me. Light eyes. Messed up brown hair. A grin that is wide and inviting. Yep. He definitely has the "it" factor.

הוא בן 28, טייס הצלה במקצועו שגר קרוב למשפחתו בעיירת סאניוויל הקטנה, המלוכדת והרכילותית להפליא. יותר מהכל, הדגש בספר הזה היה על היותו אבא חד הורי לילד בן שמונה בשם לוק. כאשר לוק היה תינוק בן כמה חודשים, הוא ננטש ע"י אימו העשירה והמיוחסת ובת זוגתו של גרייסון דאז, קלייר.
גרייסון, שהיה ילד בעצמו, נותר לגדל את בנו וניתן להרגיש במהלך קריאת הספר את ההתלבטויות, הקשיים והעבודה הרבה שהייתה כרוכה בלגדל אותו ולהפוך אותו לילד המקסים שהוא היום.

I could still be the best damn father I could be. Her leaving us couldn’t rob me of that.

האהבה של גרייסון לבנו היא חסרת גבולות ומעצורים והוא לא יתן לעולם לשום דבר לפגוע בו או לטלטל את חייו. זו אחת הסיבות שגרייסון בוחר לא לנהל מערכות יחסים אלא סטוצים בלבד. בנוסף, לוק רואה בכל אישה שגרייסון פוגש את האמא הפוטנציאלית הבאה שלו וזה בהחלט מסבך את חייהם והופך אותו לרגיש עוד יותר.

“If all the superheroes in the world could bring me a new mommy . . .”

כפי שניתן לצפות, גרייסון פגוע מאד מאירועי העבר שכללו נטישה חסרת רגש של בת זוגתו ואם ילדו והדבר השאיר עליו צלקת שקשה מאד לרפא. כאשר הוא רואה את סידני ת'ורת'ון בפעם הראשונה, שהייתה חברתה הטובה ביותר של קלייר בתיכון ובאה מאותו רקע, כל הזיכרונות הרעים חוזרים אליו והוא מסרב לתת לאישה הזו להיכנס אל חייו.
כמו שאנחנו יודעות, לא תמיד הלב מסכים עם המוח וגרייסון וסידני נסחפים לתוך מערכת יחסים סוערת ובעלת הרבה עליות וירידות.

It’s a bad sign when you want to fuck the person you have determined you hate.

סידני, בת ה 28, אמנם באה ממשפחה עשירה ונולדה עם כפית זהב בפה, אך בסצנה הראשונה בספר, אנו רואים שאביה לא עושה לה חיים קלים ושולח אותה לסאניוויל "להציל" אחד מעשרת המגזינים שבבעלותו אשר נמצא בסכנת סגירה. מכיוון שהיא כבר עובדת במגזין אחר בבעלותו, הוא ראה בכך דוגמא קלאסית והזדמנות בשבילה להתמקצע וללמוד עוד על התחום.
התחברתי מאד לדמות של סידני. כחובבת אופנה בעצמי, אהבתי את הלבוש הקלאסי שלה, העדינות והקוקטיות שהיא שידרה. בנוסף, אהבתי את העובדה שהיא אשת קריירה, עצמאית, עובדת קשה ומכוונת להגשים את מטרותיה בחיים.

אהבתי מאד את הדרך המקורית בה סידני וגרייסון נפגשו. במסגרת ניסיונותיה להעלות את רווחי המגזין, סידני מארגנת תחרות נושאת פרסים של "האבא הכי לוהט". גרייסון, ששונא את אור הזרקורים, נשאב לתחרות זו ע"י אחיו שרשמו אותו מבלי ידיעתו ומכאן בעצם מתחילה הדרך שלו ושל סידני יחד.
גרייסון בהחלט לא עושה לה חיים קלים והעובדה שהוא נמשך אליה בטירוף בניגוד לרצונו לא תורמת לכך.

She’s the type of woman I steer clear of. Materialistic. Shallow. Selfish. It doesn’t make me want her any less.

לוק, בנו בן השמונה של גרייסון, היווה חלק גדול מהעלילה של הספר. הפריעה לי העובדה ששוב, בדומה למספר ספרים שקראתי שעירבו ילדים, סידני התחברה מיד ללוק למרות שהצהירה מספר פעמים בתחילת הספר שהיא לא מתחברת לילדים ומשפחה.
יאמר לזכותה של הסופרת שהיא אכן כתבה דמות מקסימה והצליחה להעביר את המהות השובבית והמתוקה של ילד בן שמונה.

Some kids have an innie and others have an outie. Do penises and vaginas have innies and outies?” “Yep. Sure do.”   

הסצנות המיניות בין סידני וגרייסון היו לוהטות, כיפיות ושולבו בדיוק במידה הנכונה. בדומה לספר הקודם בסדרה, קיי הצליחה לגרום לי לרצות עוד מהזוג הזה ולא הרגשתי מיאוס מהם. הכתיבה שלה הייתה סוחפת, מקורית ומרעננת.

She tastes like heaven and hell. Like want and need. Like deception and desire.

As we fall into the rhythm, he picks up the pace. Thrust after thrust. Claim after claim. Pleasure after pleasure.

בסוף הספר ישנה התפתחות מכיוונה של סידני שפחות התחברתי אליה והרגשתי שגרמה לדמות שלה לאבד קצת מעצמה. הייתי מעדיפה שהקונפליקט הזה ייפתר בצורה אחרת ויותר נאמנה לדמות.
בנוסף, האפילוג היה קצת מתוק מדי ומושלם לטעמי.

לסיכום, עוד ספר מופלא מבית היוצר של קיי ברומברג. ספר ששילב מקוריות, דרמה, רגש, אהבה אמיתית ומלחמה על האדם שאתה אוהב.
מומלץ!
4.5 כוכבים

And so starts our life. Together. The three of us. It was definitely worth the risk.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...