יום שני, 27 במאי 2019

התוצאה / אל קנדי

★★★★✩

ז'אנר: דרמת / קומדיית קולג'

חלק מסדרה: כן, השלישי אבל יכול להיקרא בפני עצמו.

קיים בעברית: כן

וואו. כמה צחקתי וכמה נהניתי מהספר הזה!
כשכתבתי את הסקירה הזו, זה הדבר הראשון שעלה לי לראש.

כמות ההדגשות שביצעתי על הספר הזה שברה שיא אישי. כמעט בכל פרק היה איזה קטע מצחיק או לוהט שהייתי חייבת לשתף עם חברותיי אוהבות הספרים.
היו כמה קטעים בספר שגרמו לי לצחוק בקול רם ולבעלי להסתכל עלי במבט של "מה נסגר איתך?".

האינדיקציה שלי לספר טוב עבדה גם פה, לא. יכולתי. להפסיק. לקרוא. אותו! בכל מקום! בבית, בעבודה, בתור לדואר, בתור לסופר, איפה לא? מזל שבנהיגה לפחות התאפקתי :)

הייתי חייבת לקבל את מנת הדין היומית שלי ואם אפשר כמה פעמים ביום, מה טוב.

את הספר קראתי בשפת המקור, אנגלית אך הוא קיים בעברית ותורגם ע"י הוצאת א(ה)בות.

שני הספרים האחרים לפניו, גם הם תורגמו ע"י הוצאת א(ה)בות.
הספר הוא שלישי בסדרה של ארבעה ספרים אך יכול להיקרא בפני עצמו, כיחיד.

יחד עם זאת, אם אתן רוצות להנות מכל חוויות הקולג' והחברות שהספר הזה מציע, אני ממליצה לכן לקרוא קודם את העסקה ואחריו את הספר של לוגן וגרייס, הטעות.

הספר התוצאה מתמקד בדין דה לורנטיס (חבר של גארט מהעסקה) ואליסון (חברתה הטובה ביותר של האנה מהעסקה).

דין סבסטיאן היווארד דה לורנטיס, ששמו הולך לפניו (ועוד איזה שם) הוא בעצם זונה ממין זכר. 
מתחילת הספר וגם בספרים הקודמים מסופר על הכיבושים הרבים שלו ועל כמה שהוא אוהב לזיין כל דבר שזז (העיקר שהיא נראית טוב והכי חשוב – שהיא לא בשנה הראשונה ללימודים). 
הוא לגמרי מצטייר כמכור לסקס ולא עובר יום כמעט מבלי שאנחנו שומעים על עוד בחורה (או שתיים... או שלוש...) שהוא הכניס למיטה.

The guy has the attention span of a fruit fly, and the affection-giving
 habits of a puppy, offering his sexual devotion to whoever happens to be holding the treat. By which I mean the vagina.

דין נראה כמו אל יווני והוא מנצל זאת לטובתו בכל התחומים. הוא בלונדיני, גבוה, בעל עיניים ירוקות מהפנטות וגוף של שחקן הוקי.

דין מגיע ממשפחה עשירה מאד ובניגוד לספרים קודמים שקראתי בז'אנר, ששם המשפחה העשירה תמיד החביאה סוד אפל והיחסים היו עכורים, במקרה הזה היה שינוי מרענן לטובה.
המשפחה של דין היא אחת המשפחות המלוכדות ביותר שיצא לי לקרוא עליהן. היא תומכת, מחבקת, אוהבת והכי חשוב – Down to earth. כלומר, הם לגמרי לא משוויצים בכסף ובמעמד שלהם.

דין דוגל בשיטת ה"אני עושה מה שטוב לי", כלומר, הוא חי את חייו כמו שהוא מאמין וכמו שהוא אוהב. אף אחד מבחינתו לא יכול להגיד לו מה לעשות או איך לעשות ומאד אהבתי את החלק הזה בו.

מצד שני, כפי שמצויין כמה פעמים בספר, דין אף פעם לא חווה קושי או התמודדות כלשהי במהלך חייו וזהו עקב האכילס שלו שמשפיע על מספר אירועים בספר.

אלי הייז היא החבילה המושלמת. בלונדינית, מהממת, בעלת עיניים כחולות וסקסית בטירוף. אלי לא רק נראית טוב, היא גם שנונה, מצחיקה, חכמה ויש לה מטרות וחלומות משל עצמה.

אלי היא שחקנית בשאיפה, לומדת משחק ובין לבין משתתפת בתפקידים קטנים פה ושם ומדמיינת את הפריצה הגדולה שלה.
בתחילת הספר היא וחבר שלה בארבע השנים האחרונות, שון, נפרדים אבל היא לא נשארת בודדה לזמן רב...

אלי היא אחת הדמויות הנשיות שיותר נהניתי לקרוא. היא הצחיקה אותי אינספור פעמים במהלך הספר עם ההערות והאנקדוטות השנונות שלה.
היא בהחלט לא הטיפוס הביישן והשקט אלא מאמצת את הקינקיות והמוזרויות שלה בדרך הכי כיפית שיש וגורמת לנו להתאהב בה תוך כדי.

"I want to fuck you again." Well, of course he does, I'm amazing in bed.

אמה של אלי נפטרה כשהיא הייתה בת 12 ולה ולאביה יש מערכת יחסים מיוחדת מאד, אוהבת, מחבקת ותומכת. הוא מאד מגונן עליה (לפעמים קצת יותר מדי) אבל זה ברור שהוא עושה זאת מאהבה רבה ואכפתיות.

הסצנות האינטימיות בין אלי ודין הם אחד הדברים שהכי נהניתי מהם בספר הזה. ההתאמה שלהם במיטה הייתה מדהימה והם הצליחו לשבור את גבולות הדפים וגרמו לכימיה וללהט ביניהם להגיע עד אלי ולהעלות אותי באש. שניהם אוהבי סקס (במיוחד אחד עם השני) וזה בא לידי ביטוי במהלך כל הספר.

I kiss him back hungrily, helpless to resist him. Dean Di Laurentis is in my blood now. I didn't expect this intense sexual chemistry between us, but it's "here, and it's addictive, and I don't know how I can ever give it up.

היו מספר דברים שפחות התחברתי אליהם כמו למשל הרבה דיבורי הוקי, ספורט, נצחונות והפסדים, סטטיסטיקות של הקבוצה שלא עניינו אותי ומדי פעם דילגתי על מספר שורות בקטעים האלה.

בנוסף, קרה איזשהו טוויסט לקראת סוף הספר שהרגיש לי טיפה מאולץ. אני מבינה למה הסופרת החליטה להכניס את קו העלילה הזה לספר אבל הוא הגיע מאוחר מדי ובצורה מהירה מדי. 

הוא אכן שירת תפקיד חשוב בהתפתחות מערכת היחסים בין אלי ודין ובגדילה של דין כאדם, אבל לפי דעתי היא הייתה צריכה לעשות זאת קודם ולא לקראת הסוף ולתת לנושא הזה יותר מקום להתפתח ולהיפתר בקצב ובזמן שלו.

לסיכום, מאד נהניתי מהספר הזה, הוא ממשיך באווירת הקולג' הקלילה של הסדרה ומומלץ מאד אם בא לכן לצחוק ולהכיר את דין החתיך.

ואם היה לכן עוד ספק, אז רק שתדעו שלבן שלי קראתי... דין 😍💗

4.5 כוכבים

תגובה 1:

  1. מתי מתרגמים ??
    העסקה בהחלט אחד הספרים האהובים עלי. מחכה בקוצר רוח לשאר

    השבמחק

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...