יום חמישי, 22 בפברואר 2018

Sex, not Love / Vi Keeland

★★★★★

הספר הזה נכנס לקטגוריית הספרים המאד מומלצים שלי והיה אחד הטובים שקראתי ב2018.

הוא שילב כל כך הרבה דברים טובים, לוהטים ומקוריים. היה בו הכל מהכל. קומדיה, דרמה, סודות, גילויים ושתי דמויות עגולות, כתובות טוב, אמינות ופשוט יוצאות מן הכלל.

בהתחלה, שם הספר והתקציר הרתיעו אותי ובכלל לא חשבתי לקרוא אותו. חשבתי לעצמי, אה.. הנה עוד ספר על גבר ואישה שרוצים מערכת יחסים מינית בלבד ללא אהבה והיקשרות אבל הבנתי מהר מאד שטעיתי ובגדול. הוא היה הרבה הרבה יותר מזה. וי קילנד לגמרי הצליחה לסחוף אותי לסיפור המהמם של נטליה והאנטר ולגרום לי לצחוק, לבכות ולהנות מכל מילה.

Sex, not love נכתב ע"י וי קילנד, סופרת שרובנו מכירות מספריה שתורגמו "ממזר שחצן" ולאחרונה גם "יהיר בחליפה".
בניגוד לשני ספרים אלו, הספר הזה נכתב על ידה בלבד, ללא שת"פ עם סופרת נוספת ואחרי שקראתי מספר ספרים שלה אני יכולה להגיד שהיא סופרת טובה מאד. הספר הזה היה בין המועדפים עליי ואני ממליצה לכן להסתער עליו.

הספר נקרא בשפת המקור, אנגלית והוא StandAlone לחלוטין עם סוף סגור וללא קשר לספרים אחרים.

רובו של הספר מסופר מנקודת מבטה של נטליה בלבד, עם מספר פרקים מנקודת מבטו של האנטר לפני כ -10 שנים כאשר היה בן 19 ומספרים לנו על עברו המורכב ויצרו אצלי סקרנות לגלות מה מסתתר שם.

סיפורם של נטליה והאנטר מלא בסקסיות, פלירטוטים מצחיקים שעושים כיף בלב, מרגש ולגמרי נבנה על אש קטנה ולוהטת.
נטליה היא דמות שונה עם סיפור חיים לגמרי לא שגרתי ממה שקראתי בעבר. לאחר שבעלה נכנס לכלא עקב הונאה שביצע, היא נשארת עם חובות, באפילה, ללא תחושת אמון באף אחד ועם ילדה מתבגרת שלא שלה לגדל. לאורך כל הספר, נהניתי לקרוא על האישה החזקה שהיא, שלאט לאט השילה את החומות שלה ואת חוסר האמון ששלט בה.

בנוסף, נטליה במקצועה פסיכולוגית התנהגותית ומטפלת באנשים עם חרדה והפרעות שונות, מקצוע שהיה מרתק לקרוא עליו ולשמוע על המטופלים השונים שנקרו בדרכה.
מה שעוד אהבתי בנטליה, היא המשפחה האיטלקייה החמה שלה שדאגו, תמכו ודחפו אותה להיפתח לאורך כל הספר ובנוסף את האופן שבו הייתה אמיתית ופתוחה כלפי האנטר וחשפה בפניו את כל האמת לגבי מה שהיא מרגישה. היא לא שיחקה משחקים, עמדה על שלה מולו והכנות שלה גרמה לי להזיל דמעה.

האנטר... *עיניים מזוגגות ומאוהבות*, הייתה גם דמות אהובה עלי מאד. גבר גבר, עוסק בבנייה ונדל"ן עם פה מלוכלך וגוף שאי אפשר להתעלם ממנו.

Hunter: Have dinner with me. Natalia: Just dinner? Hunter: Well, I’d rather eat you. But if that’s not an option, I’ll take sharing a meal.

בהתחלה נראה כאילו הוא רק מנסה להכניס את נטליה למיטה, חיזר אחריה יום ולילה ולא התייאש גם לאחר תקופת זמן ארוכה בה הם לא התראו.

"Hunter's sex, not love. As long as you go in with that frame of mind, I bet he blows your mind".

ככל שהקשר ביניהם התחיל להבנות, ראו כמה צדדים מיוחדים ורגישים יש בו. אהבתי מאד את הדרך שבה הוא דאג לאיזי, הבת החורגת של נטליה, את הדרך שבה הסכים לעזור לה עם הכדורסל והשקיע בה. בנוסף, האנטר גרם לנטליה להרגיש כאילו היא האישה הכי מהממת ומיוחדת בעיניו.

In fact, overall, since the day I’d met him, Hunter had been nothing short of sweet. Sure, he was forward and crude, but even that had an odd sweetness to it.

האנטר בעצמו עבר חיים מאד לא קלים, שנחשפים במהלך הקריאה ומהווים חלק גדול ממערכת היחסים שלו עם נטליה. לקראת סוף הספר ישנו גילוי שמסביר הרבה עליו וגרם לי לכמה רגעי הארה והפתעה.

לא פחות חשוב מהדמויות, היו כמה סצנות לוהטות מאד בספר הזה...

“After I spank you, I’d take you from behind while you’re on all fours. Opposed…?”
“…And when I’m done, I want to come all over your ass and back.” “God, Hunter.”

הכימיה בין נטליה להאנטר שנבנתה כמו ריקוד איטי וחושני הייתה מורגשת במהלך כל הקריאה ונהניתי מאד מהפלירטוטים והמשחק המיני ביניהם.

"…I don’t want to fix you.” “You don’t?” Hunter shook his head. “I just want to fuck you— make you forget what’s broken for a while.”

איזי, הבת החורגת של נטליה גם הייתה דמות מרכזית ומיוחדת בספר הזה. אף פעם לא נתקלתי באישה בת 30 המגדלת מתבגרת עקשנית, קשה ולא קרובה בקרבת דם אליה.
הדרך שבה נטליה התייחסה לאיזי, לא ויתרה עליה והראתה לה כמה היא אוהבת אותה ודואגת לה נגעה לליבי והעידה על האופי שלה.
לאיזי ונטליה הייתה התחלה קשה ועוקצנית אבל ככל שהעלילה התקדמה, הן נפתחו ולמדו להתנהל בעולמן אחת של השנייה בצורה הרמונית.
איזי התבגרה לאיטה והפכה ממתבגרת עצבנית וקרה לאישה בוגרת, מבינה וחכמה שתרמה רבות לעלילה ולמערכת היחסים בין האנטר ונטליה.

לסיכום, ספר סוחף, מרגש, מצחיק ומהנה! חמישה כוכבים מושלמים!

"This man stole a piece of my soul – because the soul lives forever, and so will my love for this beautiful man"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי

שלום לקוראות וקוראי הבלוג , תודה שנכנסתם לבלוג סקירות הספרים שלי ומקווה שתהנו מהכתיבה והביקורות . שמי דפי קרייזל, מחיפה, נשואה ו...